kayhan.ir

کد خبر: ۹۶۴۰۹
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۷
برگزاری هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال

آخرین تلاش‌ها برای صعود به مرحله پلی آف

در فاصله یک هفته مانده تا پایان مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال تیم‌ها آخرین تلاش‌های خود را برای قرار گرفتن در میان هشت تیم برتر انجام می‌دهند.




هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال امروز با بازی تیم‌های پیکان تهران و عمران‌ ساری از ساعت 15 در خانه والیبال آغاز می‌شود.شاگردان بهرام محمودی در عمران ساری برای دومین هفته پیاپی در تهران بازی می‌کنند. این تیم در هفته گذشته برابر بانک سرمایه شکست خورد و در این هفته تلاش می‌کند جایگاه خود را در هفته هفتم بهبود ببخشد و یک هفته مانده به پایان مرحله مقدماتی دان هشت تیم قرار بگیرد.
تیم سایپا تهران هم هفته گذشته با برتری برابر پارسه جایگاهش را در رده چهارم جدول تثبیت کرد به مصاف بانک سرمایه صدرنشین می‌رود.پارسه و شهرداری تبریز دیگر بازی هفته بیست و یکم لیگ را در سالن شهید اقدمی تبریز برگزار می‌کنند. پارسه هفته گذشته در یک بازی ضعیف مغلوب سایپا شد. پارسه در حال حاضر در رده دهم قرار دارد و به نظر می‌رسد این تیم حضور در پلی آف را از دست داده باشد.
کاله مازندران نیز که با برد هفته گذشته خود با 9 برد و 28 امتیاز به رده ششم جدول رسید در خانه خود میزبان صالحین ورامین است. صالحین با 8 برد و 23 امتیاز در رده نهم قرار دارد. با توجه به نزدیکی تیم‌ها در میانه جدول این بازی می‌تواند یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال باشد.
خاتم اردکان یزد تیم هشتم جدول که در مرز حضور در پلی‌آف قرار دارد در خانه خود پذیرای شهرداری اراکی است که با پنج برد و 15 امتیاز در رده یازدهم قرار دارد و دیگر امیدی برای رسیدن به جمع تیم‌های برتر ندارد. همین موضوع می‌تواند کار را برای یزدی‌ها آسان‌تر کند.
هاوش قعرنشین ثابت جدول رده‌بندی لیگ نیز در ارومیه کار دشواری برابر شهرداری این شهر دارد. ارومیه‌ای‌ها صعود خود را به پلی آف قطعی کرده‌اند و هاوش هم امیدی برای صعود ندارد. می‌توان گفت این بازی جنبه تشریفاتی دارد.
برنامه هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:
* پیکان تهران – عمران ساری ساعت 15 خانه والیبال
* شهرداری تبریز- پارسه تهران ساعت 16 سالن شهید اقدمی تبریز
* شهرداری ارومیه – هاوش گنبد ساعت 16 سالن غدیر ارومیه
*کاله مازندران – صالحین ورامین ساعت 16 سالن پیامبر اعظم آمل
* بانک سرمایه – سایپا تهران ساعت 17 خانه والیبال
* خاتم اردکان – شهرداری اراک ساعت 17:30 سالن آیت‌الله خاتمی یزد
جدول رده بندی لیگ برتر والیبال تا پایان هفته بیستم: 1-  بانک سرمایه 18 برد و 50 امتیاز، 2-  پیکان تهران 17 برد و 49 امتیاز، 3- شهرداری ارومیه 13 برد و 39 امتیاز، 4- سایپا تهران 11 برد و 33 امتیاز، 5- شهرداری تبریز 9 برد و 29 امتیاز، 6-  کاله مازندران 9 برد و 28 امتیاز، 7- عمران ساری 9 برد و 26 امتیاز، 8-  خاتم اردکان 8 برد و 26 امتیاز، 9- صالحین ورامین 8 برد و 23 امتیاز، 10- پارسه تهران 7 برد و 24 امتیاز، 11- شهرداری اراک 5 برد و 15 امتیاز و 12- هاوش گنبد 4 برد و 12 امتیاز.