kayhan.ir

کد خبر: ۹۴۷۵۵
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۷

جوان فلسطینی در بیت‌المقدس ده‌ها نظامی صهیونیست را با کامیون زیر گرفت

در جدیدترین عملیات شهادت‌‌طلبانه در قدس اشغالی، یک فلسطینی با کامیون ۶ نظامی صهیونیست را به هلاکت رساند و ۱۵ نفر دیگر را زخمی کرد.




در عملیات شهادت‌طلبانه یک جوان فلسطینی که بعد از ظهر روز گذشته در شهرک «ارمون هنتسیف» قدس اشغالی انجام شد، ۶ نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده و ۱۵ نفر دیگر زخمی شدند. سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی گفته یک فلسطینی که سرنشین یک دستگاه کامیون بود، اقدام به زیر گرفتن گروهی از سربازانی کرد که در حال خروج از یک اتوبوس بودند. نظامیان اسرائیلی به مجری این عملیات استشهادی آتش‌ گشوده و وی را به شهادت رساندند. این عملیات شهادت طلبانه در نزدیکی مقر کنست و در قدس اشغالی صورت گرفت. منابع پزشکی اعلام کردند با توجه به وخامت حال برخی از مجروحان احتمال افزایش تلفات وجود دارد.
فروپاشی کابینه
خبر دیگر اینکه مقامات ارشد رژیم صهیونیستی با رئیس‌این رژیم دیدار و در‌باره شخص جایگزین بنیامین نتانیاهو در صورت تایید اتهامات و به زندان افتادن وی گفت‌و‌گو کردند. وزیر دارایی رژیم صهیونیستی با «رووین ریولین» رئیس‌این رژیم، دیدار و مسئله تشکیل دولت جدید صهیونیستی به رهبری «اسحاق هرزوگ» رهبرحزب «اردوگاه صهیونیستی» در صورت فروپاشی دولت نتانیاهو به دلیل اتهامات فساد و دریافت رشوه را بررسی کردند.
به گزارش خبرگزاری قدس، به نقل از شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی، «کحلون» در این دیدار گفته، «اگر نتانیاهو به خاطر اتهامات وارده مجبور به استعفا شود، باید دولت جایگزین با همکاری حزب اردوگاه صهیونیستی (جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی) تشکیل شود.» خبرنگاراین شبکه تلویزیونی به نقل از «یک منبع عالی رتبه پلیس» اظهار داشته که برآوردها حاکی از آن است که نتانیاهو جزئیات ذکر شده در پرونده تحقیقات را رد نکرده است و گویا در رابطه با مسئله دریافت رشوه و فساد محافظه کاری می‌کند و در واقع آن را «هدیه‌هایی از دوستانش» برای خود می‌داند.
 در پی متهم شدن نتانیاهو به فساد و دریافت رشوه، انتقادات از دولت او هر روز بیشتر می‌شود و جریان‌های مخالف بیشتری خواستار استعفای وی می‌شوند.
این در حالی است که روزنامه صهیونیستی هاآرتص اعلام کرده فایل صوتی نتانیاهو با یک تاجر که در حال گفت‌و‌گو بر سر منافع مالی بودند در اختیار پلیس این رژیم قرار گرفته است. در این فایل نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواستار دریافت سیگارهای کوبایی، شامپاین‌های گرانقیمت و رشوه شده است.