kayhan.ir

کد خبر: ۹۴۵۶۶
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۹

اخبار کوتاه از فوتبال



پیروزی ایران مقابل تیم منتخب آفریقایی‌های دبی
تیم ملی فوتبال کشورمان در اردوی امارات در دیداری پرگل مقابل آفریقایی‌های دبی به پیروزی رسید.تیم ملی فوتبال کشورمان که اردوی آماده‌سازی خود را از روز دوشنبه هفته گذشته در امارات برپا کرده است، ساعت 17 روز پنجشنبه هفته گذشته در دیداری دوستانه به مصاف منتخب آفریقایی‌های دبی رفت و با نتیجه 6 بر صفر به برتری رسید.این دیدار را که در باشگاه ایرانیان دبی برگزار شد، حدود 100 تماشاگر از نزدیک به تماشا نشستند. گل‌های این دیدار را که به قضاوت داوران ایرانی و هندی برگزار شد، میلاد محمدی، مرتضی تبریزی، فرزاد حاتمی، سروش رفیعی، ساسان انصاری (2 گل) به ثمر رساندند. حشمت مهاجرانی، سرمربی سابق تیم ملی هم این دیدار را از نزدیک تماشا کرد و این در حالی بود که دستیاران ایرانی کارلوس کی‌روش مانند روزهای گذشته غایب بودند.
آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر
*کریم اسلامی و وحید علی‌آبادی بازیکنان صبای قم بعد از جلسه با قائم مقام باشگاه بادران، قرارداد خود را با این باشگاه امضا کردند.
*رضا نورمحمدی که در ابتدای فصل به سیاه‌جامگان مشهد پیوست اما پس از مدت کوتاهی از جمع آنها جدا شد برای یک نیم‌فصل به جمع زردپوشان صنعت نفت آبادان اضافه شد.
*سینا عشوری هافبک مصدوم تیم فوتبال تراکتورسازی پس از توافق با مسئولان این باشگاه قراردادش را یک فصل دیگر تمدید کرد.عشوری در نیم فصل اول لیگ شانزدهم با مصدومیتی طولانی روبرو شد و ادامه فصل را از دست داد.
* رحیم زهیوی، مهاجم استقلال خوزستان که خبرهای زیادی درباره پیوستن او به استقلال تهران به گوش می‌رسید رسما به الشحانیه قطر پیوست. زهیوی هم بازی پولادی در الشحانیه شد. هدایت این تیم قطری را استیماچ، سرمربی سابق سپاهان بر عهده دارد.
* محمد نصرتی که ابتدای فصل از تیم گسترش فولاد تبریز به ماشین سازی رفته بود، به دلیل قرار گرفتن در لیست مازاد فرهاد کاظمی از این تیم جدا شد و بار دیگر به تیم گسترش فولاد پیوست و قرار است تا پایان فصل در این تیم توپ بزند.
* مسئولان استقلال خوزستان با آرش افشین که نیم فصل ناموفقی در استقلال تهران داشت به توافق رسیدند تا این بازیکن تا پایان فصل در استقلال خوزستان توپ بزند.
*سامان نریمان جهان هافبک نفوذی تیم ماشین‌سازی تبریز در پی توافق دو باشگاه و صدور رضایت نامه وی از سوی باشگاه تبریزی با عقد قراردادی برای دو فصل و نیم به جمع بازیکنان پرسپولیس ملحق شد. به این ترتیب نریمان جهان تا پایان فصل ۹۷-۹۸ برای سرخپوشان توپ خواهد زد.