kayhan.ir

کد خبر: ۹۴۵۳۱
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸

بلاتکلیفی اسلام‌آباد میان اهواز و شهرستان کارون

ساکنان منطقه اسلام‌آباد شرقی برای رفع مشکلات این منطقه و پیگیری مطالبات از مسئولان استان خوزستان تجمع کردند.


اهواز - خبرنگار کیهان:

در این تجمع که با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران در مسجد صاحب‌الزمان(عج) این منطقه برگزار شد طوماری اعتراضی از سوی اهالی خطاب به استاندار تنظیم و اهم مطالبات و مشکلات این منطقه در آن منعکس شد.
در این طومار بر تعیین تکلیف محدوده جغرافیایی منطقه اسلام‌آباد و مشخص شدن اینکه مدیریت این منطقه با کلان شهر اهواز است یا شهرستان کارون به عنوان مهم‌ترین خواسته مردم این منطقه تاکید شد.
اهالی معتقدند منطقه اسلام‌آباد پس از جدایی شهرستان کارون به دلیل اینکه حد فاصل کلان شهر اهواز و شهرستان کارون قرار دارد مورد بی‌مهری و بی‌توجهی قرار گرفته و بلاتکلیف رها شده است این در حالی است که این منطقه تنها 4 کیلومتر با مرکز شهر اهواز فاصله دارد به همین خاطر اهالی تمایل دارند این منطقه به مدیریت شهری اهواز ملحق شود.
ساکنان اسلام‌آباد در این طومار همچنین خواستار پیگیری مسئولان و رسیدگی به وضعیت فاضلاب، کمیت و کیفیت آب آشامیدنی و قطع مکرر آن، افت فشار برق و قطع مکرر آن، عدم وجود مراکز تحصیلی دولتی در مقاطع راهنمایی و متوسطه و عدم جمع‌آوری اصولی زباله‌ها و انباشت نخاله‌های ساختمانی به عنوان مطالبات اولیه و اصلی خود شدند.