kayhan.ir

کد خبر: ۹۳۹۴۶
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۹
در عملیات تعقیب و گریز پلیس صورت گرفت

کشف 3 تن تریاک در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام دو باند مواد مخدر و کشف بیش از 3 تن انواع مواد مخدر طی دو عملیات پلیس استان خبر داد.

زاهدان- خبرنگار کیهان:

سرتیپ حسین رحیمی اظهار داشت: تیم‌های تخصصی پلیس انتظامی نیکشهر، با اقدامات اطلاعاتی گسترده به سرنخ‌هایی دست پیدا کردند که حاکی از جابه‌جایی مقدار قابل توجهی مواد مخدر توسط قاچاقچیان مسلح با استفاده از دو دستگاه خودروی وانت تحت پوشش بار یونجه بود.
وی افزود: ماموران پلیس دو دستگاه خودرو وانت متعلق به قاچاقچیان را در محور فرعی «زرآباد» شناسایی و دستور ایست صادر کردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به فرار خودروهای حامل مواد مخدر گفت: ماموران به تعقیب خودروها پرداختند و لاستیک آنها را هدف گلوله قرار دادند. سوداگران مرگ با رها کردن خودروهای حامل مواد مخدر و با استفاده از تاریکی شب متواری شدند. وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروهای به‌جا مانده از قاچاقچیان 2 تن و 411 کیلوگرم تریاک کشف کردند.
سرتیپ رحیمی از اجرای یک عملیات موفق پلیسی دیگر علیه قاچاقچیان مسلح خبر داد و بیان کرد: در این عملیات، ماموران انتظامی شهرستان زاهدان یک دستگاه کامیون و یک دستگاه خودروی پژو متعلق به قاچاقچیان را در محورهای فرعی این شهرستان شناسایی کرده و پس از مدتی تعقیب و گریز، آنها را متوقف ساختند. وی تصریح کرد: ماموران با دستگیری یک قاچاقچی حرفه‌ای و سابقه‌دار، 625 کیلوگرم حشیش، 130 کیلوگرم تریاک و 7 کیلوگرم هروئین را کشف کردند.