kayhan.ir

کد خبر: ۹۲۸۰۱
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۹

حمله ماموران آل‌خلیفه به پرچم و نمادهای میلاد پیامبر اکرم(ص)!

ماموران رژیم آل خلیفه دربحرین باز هم عناد خود به مسلمانان را به اثبات رسانده ودر راستای ادامه تعرض به اعتقادات و آیین دینی مسلمانان، نمادهای میلاد پیامبر(ص) را از مناطق مختلف جمع آوری کردند.



مزدوران رژیم آل خلیفه، به پارچه‌ نوشته‌هایی که شهروندان منطقه «بنی جمره» و مناطق دیگر بحرین به مناسبت میلاد رسول گرامی اسلام(ص) نصب کرده بودند نیز تعرض کرده و آنها را پاره و جمع آوری کردند!
پیش از این نیز نیروهای آل خلیفه در مراسم عاشورا به احضار خطیبان و سخنرانان وبرداشتن پرچم‌های امام‌حسین(ع) و مظاهر عاشورایی در اکثر مناطق کشور پرداخته‌اند.
به گزارش العالم، روند ظلم و ستم طایفه‌ای علیه پیروان اهل بیت علیهم السلام دربحرین تشدید شده است. و اوج آن، سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم مرجع شیعیان واحضار ده‌ها تن از روحانیون بحرینی بود که از محاکمه شیخ قاسم انتقاد کرده بودند.
مقامات آل خلیفه همچنین برای بیست و دومین هفته متوالی از اقامه نماز جمعه شهروندان شیعی بحرین در منطقه محاصره شده «الدراز» که از زمان لغو تابعیت شیخ عیسی قاسم عالی‌ترین مرجع دینی این کشور 20 ژوئن(31 خرداد) به محاصره درآمده است، ممانعت کردند.
 با این وجود ،تعدادی از شهروندان توانستند خود را به مسجد جامع امام صادق(ع) رسانده و نماز فرادی اقامه کنند و پس از آن نیز تظاهرات گسترده‌ای در الدراز تحت عنوان «شهادت راه آزادی است» به مناسبت بزرگداشت یاد شهدا و اعلام همبستگی با شیخ عیسی قاسم برگزار شد.
تظاهرات کنندگان با سر دادن شعارهایی از آل خلیفه خواستند تا قاتلان شهدا را به دادگاه‌ها ارجاع داده و از سیاست فرار از مجازات دوری کند. شرکت کنندگان در این تظاهرات همچنین آزادی فوری شیخ «علی سلمان» دبیر کل جمعیت الوفاق این کشور و نیز آزادی تمامی زندانیان سیاسی را خواستار شدند.