kayhan.ir

کد خبر: ۹۱۷۷۱
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲

احتمال تغییر زمان جام فجر در صورت شرکت نکردن قهرمانان وزنه‌برداری جهان

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از احتمال تغییر زمان میزبانی رقابت‌های بین‌المللی وزنه‌برداری خبر داد و گفت: اگر در اسفندماه شاهد حضور حداکثری قهرمانان جهان در این پیکارها نباشیم، قطعا این رقابت‌ها به زمان دیگری موکول می‌شود.


فرامرز کیانی‌زاده با بیان این که قرار بر این شد که مسابقات در اهواز برگزار شود، عنوان کرد: هنوز تاریخ دقیق برگزاری مسابقات مشخص نیست. قرار است که اسفندماه میزبان باشیم ولی از آن جا که می‌خواهیم بهترین‌های وزنه برداری جهان و ایران در این رقابت‌ها شرکت کنند، در این جلسه بحث کارشناسی مبنی بر این که قطعا تعداد بسیاری از قهرمانان تا بهمن ماه در استراحت هستند و در زمان تمرینات سنگین به سر نمی‌برند، یعنی آمادگی لازم را برای شرکت در تورنمنت‌ها ندارند، صورت گرفت.
وی ادامه داد: ما پیشنهادمان این بود که باتوجه به این موضوع، بررسی‌های لازم صورت بگیرد تا مسابقات در زمان دیگری، یعنی اواخر فروردین ماه یا اوایل اردیبهشت ماه سال آینده برگزار شود تا رقابت‌ها از کیفیت خوبی برخوردار باشد. می‌توانیم این پیکارها را اسفندماه هم برگزار کنیم ولی با توجه به علتی که به آن اشاره داشتم، احتمال عدم حضور قهرمانان زبده آسیایی و جهانی وجود دارد. قطعا اگر حضور حداکثری قهرمانان جهان در اسفندماه نباشد، این رقابت‌ها به زمان دیگری موکول می‌شود، البته در این خصوص باید با فدراسیون نیز صحبت کنیم تا ببینیم نظر آن چیست.وی در ادامه گفت: هزینه‌ای که برای این میزبانی پیش‌بینی شده است، دو میلیارد تومان است که حدودا 800 میلیون تومان آن بر عهده استان خوزستان و مابقی بر عهده فدراسیون است.