kayhan.ir

کد خبر: ۹۰۹۱۵
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۷

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* برادر عزیز ما مرحوم شایان‌فر در طول عمر با برکتش تا آنجا که توانست مجری فریضه امر به معروف و نهی از منکر بود و عاقبت هم در اربعین امام حسین(ع) که والاترین سمبل امر به معروف و نهی از منکر است دعوت حق را لبیک گفت. خداوند او را با شهدای کربلا همنشین کند.
رجبی
* درگذشت سردار عرصه جنگ نرم مرحوم حسن شایان‌فر را تسلیت عرض می‌کنم. اکنون دلی که از دست خائنان خون بود آرام گرفت. اکنون او در جوار رحمت الهی است.
از تماس‌های متعدد با کیهان
* برخی از سیاسیون داخلی مگر نمی‌گفتند اروپا از خودش اختیار ندارد و باید با کدخدا ببندیم؟ حالا چه شده است که برای حفظ برجام  آماده دادن امتیازهای غیرمنطقی به اروپا شده‌اند؟ ذلت برای این جماعت مدعی اصلاح‌طلبی گویا اصلا چیز مهمی نیست و حفظ منافع ملی برایشان اهمیتی ندارد فقط آنچه حائز اهمیت است حق دلالی قراردادهای پسابرجامی مثل IPC و... است.
3104---0912
* آنها که همواره به کار بزک کردن آمریکا مشغول بوده‌اند سرشان را از زیر برف بیرون بیاورند و ببینند رئیس‌جمهور منتخب آمریکا این قبله آمالشان، این کشور را بدهکارترین، گرسنه‌ترین، ناامن‌ترین و بی‌‌اخلاق‌ترین کشور معرفی کرد.
وحیدی
* وزیر محترم راه و شهرسازی در عرض این سه سال آجر روی آجر نگذاشت وضعیت نامطلوب جاده‌ها هم نیازی به گفتن ندارد. آنچه موضوع مباهات ایشان بود خرید چند هواپیما از یک شرکت آمریکایی بود که آن هم امروز با دبه آمریکایی‌ها مواجه شده است. این نحوه مدیریت چه ثمری جز تحقیر ملی داشت؟
9590---0914
* آمریکایی‌ها قانون داماتو را ده سال تمدید کرده‌اند و دولت خودمان فقط به بسته پیشنهادی بسنده کرده است! اگر برجام که برخی آن را هوای پاک و تازه خواندند این است که ملت ایران هم مورد تحریم و هم توهین واقع شود بهتر آن است که توسط دیوانگان آمریکایی پاره شود.
5591---0912 و 3208---0921
* تمدید ده ساله طرح تحریم‌های داماتو را به حضور مدافعان برجام و بزک‌کنندگان شیطان بزرگ تسلیت عرض می‌کنم.
کرمی ریاض- کرمانشاه
* یکی از روزنامه‌های دولتی مدعی ذوق‌زدگی مخالفان برجام به خاطر انتخاب ترامپ شده بود. ولی واقعیت این است که این حامیان برجام هستند که باید از انتخاب مذکور ذوق‌زده شوند چرا که با روشن شدن ابعاد منفی برجام و نحوه عمل به آن دیگر کسی روی آن را نخواهد داشت که از چنین برجامی دفاع کند و چه بهتر که طرف مقابل آن را نابود کند.
0983---0917
* نصب تعداد بیش از اندازه بیلبوردهای منقوش به تصویر رئیس‌‌جمهور محترم و چسباندن پوسترها و تراکت‌های بسیار زیاد به شیشه تاکسی‌ها و خودروهای عمومی در کرج فقط نشانه یک تبلیغات زودهنگام انتخاباتی بود. در چنین وضعیت عسرت که دولت می‌گوید گاه در پرداخت حقوق درمی‌ماند مصرف کردن بیت‌المال بدین صورت را بنده به عنوان یکی از مردم روز قیامت نخواهم بخشید.
4308---0912
* خواستم به مسئولان آموزش و پرورش بگویم طرح خرید خدمات آموزشی همان واگذاری مدارس دولتی به بخش خصوصی است که رهبر معظم انقلاب درباره آن هشدار دادند. لطفا به فکر مردم باشید تا نام بدی از خود به یادگار نگذاشته باشید. مانند آنان نباشید که مدیر متخلف بازداشت شده کنونی صندوق فرهنگیان را به عنوان مدیر نمونه انتخاب کردند.
2665---0912
* دختر آقای صفدر حسینی که حقوق نجومی را حق پدرش دانسته بود خوب است سرگذشت مرحومه مرضیه دباغ را بخواند و از خود بپرسد زنی که به خاطر فرار از دست ساواک سال‌ها در غربت و شرایط سخت زندگی کرد در سال‌های مسئولیت نمایندگی حقوق خود را برای سه خانواده محروم هزینه می‌کرد و پس از آن، در نیمه‌های شب با حمل و نقل مسافران سعی در تامین آن  را داشت. چرا کمترین حقی برای خود قائل نبود؟
6731---0912
* این سؤال به وجود آمده است که در خلال روزهای بسیار سخت قبل از اربعین در مرز مهران، چرا دولت اجازه تردد در مرز خسروی را نداد؟ اگر ناامنی نقطه مقابل مرز را مطرح می‌کنند، پس چرا روزانه صدها کامیون کالا از این مرز تردد می‌کند؟ وقتی می‌دانیم مشکل اخیر از کم بودن تعداد پایانه‌های مرزی بوده باید با عراق برای افزودن پایانه‌‌های مرزی وارد مذاکره شویم.
علی‌رضا - کرمانشاه و 0996---0919
* جاده‌های شهر شهیدپرور سرپل ذهاب آسفالت استاندارد و روشنایی لازم را ندارد. جاده راه کربلا (کرمانشاه - سومار) نیز فاقد دوربین‌های کنترل سرعت است. مسئولان اقدامی بکنند.
2753---0918
* یک معلم حق‌التدریسی پیش‌دبستانی هستم. حقوق 700 هزار تومانی پایان سال و پاداش سالانه و نیز حقوق مهر ماه امسال ما هنوز پرداخت نشده است. چرا مسئولان ما را درک نمی‌کنند؟
2539---0917
*‌ پاداش پایان خدمت بازنشستگی پیشکش! چرا همین حقوق ماهانه ما بازنشستگان شبکه بهداشت خوزستان را بعد از چهار ماه نمی‌دهند؟ آیا خود مسئولان حاضرند چهار ماه حقوق نگیرند؟
2437---0913
* مسئولان توضیح بدهند که چرا حقوق بازنشستگی تامین اجتماعی با یک ماه تاخیر به دست بازنشستگان می‌رسد؟
8407---0918
* من پرستاری با دو فرزند هستم. حدود هشت ماه است که پرداخت حق کارآیی ما به تعویق افتاده است. چرا وزیر محترم بهداشت و درمان پاسخگوی ما نیست؟
5458---0901