kayhan.ir

کد خبر: ۹۰۸۸۱
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۵
با ترافیک 80 کیلومتری

جاده حمیل به کرمانشاه پرحجم‌ترین محور کشور در اربعین شد

رئیس‌پلیس‌راه استان کرمانشاه گفت: مسیر حمیل به کرمانشاه با ترافیک بالای 80 کیلومتری در روز اربعین و بازگشت زوار امام حسین(ع) به عنوان پرحجم‌ترین محور کشور شناخته شد.




فضل‌ا... شیری در گفت‌وگو با فارس، محور حمیل به کرمانشاه را پرحجم توصیف کرد و اظهار داشت: این محور مقارن با سالروز اربعین و بازگشت زائران امام حسین(ع) با ترافیک 80 کیلومتری مواجه بود.
وی محور حمیل به کرمانشاه را یکی از پرحجم‌ترین محورهای کشور معرفی کرد و بیان داشت: بازگشت موج عظیم زائران کربلای معلی که از پنجشنبه هفته قبل آغاز شد از صبح دیروز به بالاترین حد خود رسید ولی تردد زوار به آرامی انجام می‌شود.
شیری از استقرار 55 تیم گشت جاده‌ای از پلیس راه استان کرمانشاه و 6 تیم اعزامی از استان فارس با تجهیزات کامل به منظور کنترل ترافیک محور فوق و خدمات‌رسانی به زوار اربعین خبر داد.
این مقام انتظامی با اشاره به سانحه رانندگی بر اثر  واژگونی تنها دو خودرو در این محور طی 48 ساعت، تصریح کرد: خستگی و خواب‌آلودگی دلیل اصلی این سانحه بود که تلفاتی نداشت.
رئیس‌پلیس‌راه استان کرمانشاه با اشاره به لزوم رعایت ایمنی و هوشیاری کامل در محور حمیل و سایر مسیرها از سوی رانندگان، اظهار داشت: بازبینی فنی و اطمینان از سلامت خودروها، صبر و شکیبایی در زمان رانندگی، استراحت 15 دقیقه‌ای بعد از هر دو ساعت تردد و رعایت فواصل طولی با اتومبیل‌های مقابل به همه رانندگان استان توصیه می‌شود.