kayhan.ir

کد خبر: ۹۰۸۷۷
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۵

دستگیری ۳ توزیع‌کننده مواد مخدر در جنوب تهران

یک باند سه نفره توزیع‌کننده مواد مخدر در خیابان فداییان اسلام تهران شناسایی و منهدم شد.


سرهنگ محسن اسدی، رئیس کلانتری ۱۱۴ غیاثی به مهر گفت: با شکایت شهروندان ساکن محدوده خیابان فداییان اسلام در خصوص اقدامات مجرمانه سه توزیع‌کننده مواد مخدر در محدوده پارک وفا، تیمی از ماموران این یگان برای شناسایی و دستگیری متهمان وارد عمل شدند.
در بررسی‌های انجام شده مشخص شد این سه توزیع‌کننده مواد مخدر در یک پارکینگ در این محدوده اقدام به نگهداری مواد مخدر و فروش آن می‌کنند که با هماهنگی‌های انجام شده با مقام قضایی تیمی از ماموران اقدام به تعقیب و مراقبت از محل کردند.
این اقدامات در نهایت نتیجه داد و یکی از توزیع کنندگان مواد مخدر که در این پارکینگ بود هنگام خروج، تحت تعقیب قرار گرفت و در میدان خراسان متوقف و دستگیر شد و طی بازرسی از خودروی وی ۶ کیلو و ۷۳۰ گرم تریاک کشف و به همراه متهم به کلانتری منتقل شد.
متهم در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر توزیع مواد مخدر اعتراف کرد و پس از اقرار به همدستی با دو تن دیگر از دوستانش در همان پارکینگ، تیم‌های عملیاتی مجدداً به محل اعزام شدند.در یک عملیات ضربتی هر دو همدست متهم نیز دستگیر شدند و در بازرسی از محل، مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از جمله شیشه و هروئین کشف و ضبط شد و متهمان پس از انتقال به کلانتری به جرایم خود اعتراف کردند.گفتنی است، هر سه متهم پس از تکمیل پرونده به پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند.