kayhan.ir

کد خبر: ۹۰۸۷۳
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴

انهدام باند راهزنان جاده‌های کشور

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از انهدام باند سارقان خشنی که در جاده‌های این استان، مرکزی، تهران، قزوین و قم با ضرب و شتم رانندگان خودروهای باری اقدام به سرقت محموله‌های آنان می‌کردند خبر داد.

اصفهان- خبرنگار کیهان:

سرهنگ «ستار خسروی» گفت: در پی وقوع یک مورد سرقت محموله در محور کاشان به قم که در آن تعدادی سارق به یک دستگاه خودروی تریلر حامل بار آهن حمله کرده و با تهدید سلاح گرم دست و پای راننده را بسته و محموله خودرو را سرقت و راننده را در نقطه‌ای از جاده رها کرده بودند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: پیگیری‌های تخصصی کارآگاهان مشخص شد که اعضای یک باند از سارقان در منطقه مرکزی کشور شروع به فعالیت کرده و اقدام به سرقت محموله‌های باری در جاده‌های مواصلاتی استان‌های اصفهان، مرکزی، تهران و قزوین و قم می‌کند.سرهنگ خسروی اظهار داشت: مأموران موفق شدند مخفیگاه سارقان را در یکی از شهرهای اطراف تهران شناسایی و با انجام یک عملیات غافلگیرانه 6 نفر از آنان را دستگیر کنند. وی تصریح کرد: در این عملیات 24 تن آهن‌آلات به همراه حجم زیادی از اموال مسروقه کشف شد. این مقام انتظامی استان اصفهان گفت: افراد دستگیر شده باتشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.