kayhan.ir

کد خبر: ۹۰۳۸۸
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۷
رئیس ‌فدراسیون فوتبال اعلام کرد

نگاه AFC نباید سیاسی باشد


رئیس‌فدراسیون فوتبال ایران با بیان اینکه نگاه کنفدراسیون فوتبال آسیا نباید سیاسی باشد، گفت: دنبال این نیستیم که با AFC مناسباتی داشته باشیم و سکوت کنیم. گزیده‌ای از تازه‌ترین صحبت‌های مهدی تاج در ادامه می‌آید:
* AFC باید محل تجمع افکار عمومی کل آسیا باشد. باید تمام مسائل را بدون نگاه سیاسی ببینند. ما در تمام رده‌های سنی و تیم‌های ملی موفق بوده‌ایم. در همین یک ماه از شیخ سلمان رئیس‌کنفدراسیون آسیا ۵ نامه تشکر دریافت کردیم. برای همین من نمی‌پسندم که برای نام ایران با این شرایط سکوت کنیم. دنبال این هم نیستیم که با AFC مناسباتی داشته باشیم.
* ما با کنفدراسیون فوتبال آسیا کشمکش داریم. به آنها نامه نوشته و حتی در نامه از رئیس‌AFC تشکر کردیم. همچنین در پاسخ به نامه‌های تشکر‌آمیز شیخ سلمان، نامه‌ای برای وی ارسال کردم و تشکر کردم!
* با این اتفاقات به آدم یک احساسی دست می‌دهد! علیرضا فغانی سه سال بهترین تورنمنت‌های دنیا و حتی المپیک را سوت زده و افتخاری برای داوری آسیاست اما عنوان بهترین داور حذف شده است. آدم احساس می‌کند نگاه‌ها جور دیگری است. برای همین من به AFC نامه زدم و اعلام کردم ایران در این مراسم حضور نخواهد داشت.