kayhan.ir

کد خبر: ۸۹۸۱۴
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۰

همایش «خیزش امت اسلامی علیه شجره ملعونه» در غرب کشور برگزار شد

همایش «خیزش امت اسلامی علیه شجره ملعونه» به منظور لبیک به ندای رهبری و گرامیداشت شهدای منا در حج، در شهر ماماهان برگزار شد.



این همایش با حضور اقشار مختلف مردم این شهر در محکومیت جنایات آل‌سعود برگزار و در این میان شعارهایی چون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل سعود» محکم‌تر از همیشه سر داده شد.
در این همایش حجت‌الاسلام والمسلمین محمد نقدی مسئول بعثه مقام معظم رهبری در منطقه قم به همراه امام جمعه شهرستان فامنین، فرمانده سپاه ناحیه کبودرآهنگ و تنی چند از مسئولان محلی حضور داشتند. مسئول بعثه مقام معظم رهبری در منطقه قم در این همایش با ضمن تأکید بر بی‎کفایتی آل‌سعود در رخداد فاجعه منا اظهار کرد: اگر متولیان سعودی حج، مدیریت مطلوبی را در کنگره عظیم حج به کار می‌گرفتند، به طور حتم در حج سال 94 چنین فاجعه بزرگی را شاهد نبودیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد نقدی با اشاره به پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) نیز اظهار کرد: استان همدان گذرگاه عبوری زائران کربلاست که مردم این منطقه با خدمات‌رسانی به زائران می‌توانند از اجر معنوی آن بهره‌مند شوند.
وی یادآور شد: امروز به دلیل مسائل امنیتی و درگیری‌های منطقه، کنترل در مرزهای خروجی کشور انجام می‌شود و کسی بدون ویزا نمی‌تواند از مرز خارج شود.
دبیر همایش «خیزش امت اسلامی علیه شجره ملعونه» در حاشیه این برنامه گفت: این همایش با هدف گرفتن گریبان‌ آل‌سعود و لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری، برای نخستین بار در کشور در شهر ماماهان برگزار شد.