kayhan.ir

کد خبر: ۸۹۸۰۹
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰

«سردار مهماندار» رئیس پلیس راهور پایتخت شد

مراسم تودیع سردار حسینی (رئیس پیشین پلیس راهور تهران) و معارفه سردار مهماندار به عنوان رئیس جدید با حضور فرمانده انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.



به گزارش فارس، سردار حسین ساجدی نیا صبح دیروز در مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با تشکر و قدردانی از تلاش‌های سردار حسینی در سمت پلیس راهور نیروی انتظامی تهران بزرگ، گفت: سردار حسینی یک نیروی جوان و کارآمد بود که به دعوت من به پلیس راهور آمد و همین جوان گرایی در کارهای ایشان جاری است، در حال حاضر با توجه به جوانگرایی که در پلیس راهور تهران شاهد هستیم مجموعاً افسران جوانی پرورش یافته و تجربه کسب کرده‌اند که اکنون توانایی اداره هر کاری را دارند.
ساجدی نیا گفت: هر آمدنی رفتنی هم دارد. سردار حسینی سرچشمه اتفاقات بسیار خوبی در پلیس راهور و بحث اجتماعی و فرهنگ‌سازی بودند و در ادامه از تجربه ایشان در دانشگاه انتظامی امین استفاده می‌شود و به عنوان ریاست دانشگاه راهور دانشگاه امین مشغول به کار خواهد شد.
وی در ادامه با معرفی سردار محمد رضا مهماندار به عنوان رئیس جدید پلیس راهور تهران بزرگ گفت: سردار مهماندار پیشتر رئیس پلیس راه تهران بوده است.