kayhan.ir

کد خبر: ۸۹۰۴۵
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۹

کیهان و خوانندگان





33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* چرا دولت وزرای پیشنهادی را که در مجلس گذشته رای نیاوردند،‌ مجددا معرفی کرده است؟‌مگر دلایل نمایندگان سابق مجلس در رد صلاحیت این افراد کافی نبود که دولت همان افراد را به مجلس معرفی می‌کند؟ در این زمان کم نباید در مورد انتخاب وزیر با لجبازی با منتقدان زمان را از دست داد. امیدوارم دولت حساسیت جامعه را درک کند.
کچری - لواسانات
* امیدوارم عاملین فساد در صندوق ذخیره فرهنگیان با رسیدگی قوه قضائیه مشخص و مجازات شوند و البته دولت نیز در برخورد با موضوع جدی عمل کند و فاسدان را ذخیره نظام معرفی نکند.
سرابی
* اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان هم بالاخره از رسانه‌ای شدن در امان نماند و مثل فیش‌های نجومی برملا شد اما این بار دولت محترم چه کسی را مقصر می‌داند؟ مردم خواستار رسیدگی‌اند.
3866---041
* به نظر می‌رسد در آستانه انتخابات نهال‌های سیب و گلابی میوه‌هایی خواهد داد که فقط مصرف انتخاباتی دارند و بعد از انتخابات خزان درختان خواهد رسید!
5276---0919
* ایران اسلامی یک کشور مستقل و انقلابی است ولی چرا برخی از مسئولان تمایل دارند غربی‌ها را در مسائل خصوصی کشور وارد کنند و حتی در مشاوره از آنان نظرخواهی کنند؟ آیا می‌خواهند راه نفوذ را برای دشمنان هموارتر کنند؟
قراتپه
* غربی‌ها که دم از نقض حقوق‌بشر در ایران اسلامی می‌زنند مگر اتفاقات تلخ انسانی در سوریه، عراق، یمن، نیجریه، افغانستان، پاکستان، بحرین، عربستان و... می‌افتد را نقض حقوق‌بشر نمی‌دانند؟ غربی‌ها خودشان یکی از نقض‌کنندگان حقوق‌بشر هستند و اهداف پست سیاسی را در تظاهر به شعار حقوق‌بشر تعقیب می‌کنند! نشانه‌اش اینکه بزرگ‌ترین ناقض حقوق‌بشر در منطقه غرب آسیا را به عضویت شورای حقوق‌بشر سازمان ملل در می‌آورند.
سبحان احدی
* معضل مسکن در کلان‌ شهرها و نابسامانی قیمت‌های نامتعارف، بدون نظارت رها شده است. دولت در تکمیل مسکن مهر می‌توانست بار زیادی را از دوش مستأجران بردارد نه این که اشکال‌تراشی کند.
معتمدنیا
* به طور عجیبی بیمه اربعین به عهده موسسه بیمه‌ای افتاده است که هیچ‌گونه سوابق معتبری ندارد و می‌توان گفت که ناشناس می‌باشد تعهدات بیمه به خصوص در روز اربعین نباید به بیمه‌ای سپرده می‌شد که حتی هیئت مدیره آن مشخص نیست. نکند دست افراد ذی‌نفوذ در کار است؟
0901---021
* تیترهای روزنامه کیهان حاوی پیگیری سوال‌های مردم از مسئولان در مورد موضوعات مختلف و لذا بسیار جذاب است. در مقابل، روزنامه‌های زنجیره‌ای با برچسب‌ زدن و بزرگنمایی موضوعات بی‌ارزش در صدد اختلاف‌افکنی و دو دستگی برای اهداف نامشروع سیاسی خود هستند!
1149---0912
* آقای مجید انصاری شایسته بود دولت را توصیه می‌کرد بخشی از هزینه‌‌های بالای پرداخت‌های نجومی و مبالغ سوءاستفاده‌های چندین هزار میلیاردی مدیران را صرف فقرا و مستضعفین می‌کرد نه اینکه به هیئت‌های عزاداری آقا اباعبدا...‌الحسین(ع) توصیه کنند که هزینه عزاداری‌ها را خرج فقرا کنند!
7977---0912
* یکی از سخنان بسیار درستی که رئیس‌جمهور در طی این 3 سال اخیر گفته‌اند این است که در اراک گفتند: «نسبت به دو سال پیش خیلی چیزها فرق کرده است»! چرا که طی این دو سال گرانی، بیکاری، رکود، فیش‌های نجومی، بهای آب، برق، گاز، تلفن ثابت (از 50 هزار به 200 هزار)، حمل و نقل جاده‌ای و ریلی و... با سرعت هر چه تمام‌تر در حال صعودند! حالا هر چه می‌خواهند نرخ تورم را پایین بیاورند!
ناظم‌زاده
* من یک نظامی بازنشسته‌ام با دریافتی کمتر از 2 میلیون تومان، فرزندی دارم که به بیماری ام.‌اس مبتلاست اما از مهر امسال یارانه بنده را قطع کرده‌اند! از روزنامه کیهان تقاضا دارم پیام بنده را به گوش دولت محترم برساند.
5090---021
* در تاریخ 95/5/20 یک دستگاه نیسان دیزل به رنگ آبی از نمایندگی زامیاد در تنکابن خریداری و بر اثر یک تصادف متوجه شدم شماره کارت، برگ سبز و بیمه‌نامه با شماره حک شده بر روی ماشین مغایرت دارد ولی پلیس به خاطر این قصور نمایندگی، مرا مقصر حادثه دانست و ماشینم را توقیف نمود. حالا در اثر تصادف مذکور مبلغ پنج میلیون تومان خسارت دید‌ه‌ام که نمایندگی فوق از تقبل خسارت یاد شده خودداری می‌نماید. جای این سؤال باقی است که در صورت منجر به فوت شدن شخصی در این حادثه چه کسی پاسخگو بود.
اسفندیار صادق مشرفی - تنکابن
* دولت به محض این که گفت توان اشتغالزایی به تنهایی ندارد بلافاصله قانون منع استخدام را به اجرا درآورد و تمام گفته‌های ایجاد شغل و رونق کسب و کار انتخاباتی خود را زیر پا گذاشت.
کرد زنگنه - اهواز
* برای دریافت وام ازدواج 10 میلیونی یک ضمانت 32 میلیونی از بنده دریافت کردند یعنی به قول معروف مرا به چهار میخ کشیدند! آیا اگر در مورد فسادهای مالی این چنین برخورد می‌کردند کسی توان انجام تخلف مالی را داشت؟! پس چرا نکردند؟
0695---025
* در حالی که موتورسیکلت‌های متخلف، به راحتی از چراغ قرمز عبور می‌کنند ولی دوربین‌های ثبت تخلف فقط عکس خودروهایی را می‌گیرند که با ناگهان زرد شدن چراغ کمتر از یک متر از خط عابر رد شده‌اند. لذا در هنگام رسیدن به چراغ دچار اضطراب شدید می‌شوند. متاسفانه هیچ‌کس هم به این مشکل شبانه‌روزی، دائمی و پرهزینه برای رانندگان خودروها رسیدگی و توجهی نمی‌کند!
محمود بلیغیان - اصفهان
* به پلیس راهور پیشنهاد می‌کنم حال که موفق نشده جلوی حرکت خلاف قانون موتورسیکلت‌ها از میدان امام خمینی(ره) به سمت سرچشمه و امین‌حضور  را بگیرد حداقل در کنار خط ویژه مسیری یک متری برای این متخلفین در نظر بگیرد تا در همان محدوده برانند و راه عبور شرکت واحدها را سد نکنند.
مسلم
* سخنگوی راستگوی دولت چندین بار اعلام کرد همین هفته، همین ماه و... پاداش بازنشسته‌ها پرداخت می‌شود بالاخره این وعده سر خرمن کی محقق می‌شود؟
بانک‌‌ها دیرکرد اقساط را نمی‌پذیرند،‌ماده 125 را هم که شما اجرا نکردید از حقوق‌های نجومی بازنشسته‌های 600-700 هزار تومان هم که مطلع هستید به تفاوت حقوق‌های این قشر یا آن به قول خودتان ذخائر نظام بنگرید و قضاوت کنید.
2614---0916
* در شهر رودبار 5 دستگاه دیالیز توسط خیری به بیمارستان شهر اهدا شد اما حالا بعد از گذشت چند سال وزارت بهداشت حتی برای ترمیم دستگاه اقدامی نمی‌کند! آیا وزارت بهداشت تعهدی ندارد؟ چرا باید بیماران دیالیزی با درد زیاد و با دستگاه‌های فرسوده و کمترین امکانات پزشکی و بهداشتی دیالیز شوند؟
1835---0911
* ما اهالی روستای «کهنه فرود قوچان» با جمعیت 2500 نفر سه سال است که از کمبود آب شرب رنج می‌بریم به هر کجا هم که رفتیم پاسخ و نتیجه‌ای نگرفتیم. به همین علت مردم با هم کدورت پیدا می‌کنند با این وضع روستائیان، چطور برخی مسئولین از آبادانی روستاها و آبرسانی روستاها حرف می‌زنند؟!
رجبعلی حسین‌زاده از روستای کهنه فرود قوچان
* فروشگاه‌ها و داروخانه‌ها پر از خمیردندان آمریکایی شده است! متاسفانه هر جا که نگاه می‌کنیم برجام فقط جام آمریکا را پر کرده است. ولی در ایران جوانان همچنان بی‌کارند چرا باید چنین سرنوشتی برای کشور رقم بخورد.
9256---0915
* مدیریت هنرستان ]...[ شهرستان کاشان قانون گذاشته در این ایام هیچ دانش‌آموزی حق پوشیدن لباس مشکی را در مدرسه ندارد. مسئولان این مدرسه پاسخ بدهند به هنگام فوت یکی از عزیزان خود چه می‌کنند؟ آیا لباس شادی یا عادی می‌پوشند؟
ایجادی