kayhan.ir

کد خبر: ۸۶۱۷۹
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۵

اهدای آثار جمعی از شاعران و نویسندگان به موسوی گرمارودی(اخبار ادبی و هنری)

در آستانه بزرگداشت «سید علی موسوی گرمارودی»، جمعی از شاعران و نویسندگان آثار خود را به وی تقدیم کردند.



به گزارش مهر، در آستانه برگزاری بزرگداشت سیدعلی موسوی گرمارودی شاعر و منتقد برجسته کشور در قالب برنامه شب شاعر، جمعی از شاعران و نویسندگان کشور آثار خود را در اقدامی نمادین به این شاعر اهدا کردند.
اکبر خلیلی رمان «ترکه‌های درخت آلبالو» را با نگارش یادداشتی کوتاه  و حامد محقق نیز مجموعه شعر «از خودم سوال می‌کنم» را با اطلاق عنوان «جان شیفته شعر» به موسوی گرمارودی تقدیم کرد.
رضا اسماعیلی نیز با بیان اینکه موسوی گرمارودی طلایه‌دار شعر دینی و آئینی در ایران است، نسخه‌ای از کتاب ملکوت کلمات خود را به وی تقدیم کرد.
کامران شرفشاهی نیز مجموعه شعر «راز بیداری» خود و یوسف قوجق نیز با بیان اینکه پایداری دیروز، فرزانگی امروز و ایستادگی فردای اهالی قلم مدیون موسوی گرمارودی است، نسخه‌ای از رمان « وقت جنگ دوتارت را کوک کن» را به وی تقدیم کرده است.
همچنین بهروز قزلباش نسخه‌ای از کتاب «تناقض ابروها» و سعید بیابانکی نیز نسخه‌ای از دفتر شعر «سنگچین» را به وی تقدیم کرده است.
بهروز آرزومان نیز کتاب «عشق همیشه من است» و  عبدالرحیم سعیدی راد نیز نسخه‌ای از کتاب «همین» و صادق رحمانی نیز نسخه‌ای از کتاب «سبزها قرمزها» را به موسوی گرمارودی اهدا کرده است.
گفتنی است، مراسم پاسداشت سید علی موسوی گرمارودی روز چهار مهر از ساعت ۱۶ در قالب بیست و هشتمین برنامه شب شاعر در سازمان رسانه‌ای اوج برگزار می‌شود.