kayhan.ir

کد خبر: ۸۴۸۸۷
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۵

نماهنگ «سپر» درباره مدافعان حرم و با صدای حامد زمانی رونمایی شد(اخبار ادبی و هنری)

مراسم رونمایی از نماهنگ «سپر» اثر حامد زمانی درباره مدافعان حرم، عصر دوشنبه با حضور خانواده شهید نوروزی و جمعی از خانواده شهدای مدافع حرم در مجتمع فرهنگی سیدالشهدا برگزار شد.


حامد زمانی که آهنگسازی و خوانندگی این نماهنگ را برعهده دارد در این مراسم، ضمن ادای احترام به خانواده شهدای حاضر گفت: می‌دانم بعد از پخش شدن این اثر باز هم به بنده حملاتی می‌شود اما ما مرید آن امامی ‌هستیم که فرمود جنگ ما جنگ عقیده است. این وظیفه ما است که به کمک مظلوم بیاییم و من این مسیر را ادامه خواهم داد.
وی تصریح کرد: حتی با نگاه روشنفکری و مادی هم جنگیدن در سوریه و عراق منطق درستی دارد.
همچنین وحید امینی کارگردان نماهنگ «سپر» نیز درباره این اثر گفت: ساخت این اثر یک ماه و نیم پیش آغاز شد و از سناریو تا اجرا در طی دو ماه گذشته به انجام رسید. همچنین پنج روز فیلمبرداری این کار طول کشید و تصویربرداری آن در شهرک دفاع مقدس در سطح شهر تهران و دهکده مقاومت انجام شد.
وی  افزود: سه داستان در این کلیپ روایت می‌شود و حامد زمانی با حضور خود در کنار بازیگران و  هنروران همکار تأثیر بسیار مثبتی در ساخت این کار داشت.
احمد بابایی شاعر این اثر هم اظهار داشت: روزی به من خبر رسید که شهید اسکندری شیراز را سر بریده‌اند. محاسن سفید و گلوی خونی او را که دیدم جوششی پیدا شد و از سرایش شعر تا روزی که خدمت رهبر انقلاب در دیدار شاعران این شعر را خواندم یک ماه بیشتر طول نکشید.
شاعر نماهنگ «سپر» همچنین اظهار داشت: یک جمله هم به کدخداپرستان می‌گویم و آن اینکه نبض این مردم با مقاومت می‌زند و آن کسی زمین می‌خورد که کدخداپرستی کند.