kayhan.ir

کد خبر: ۸۴۷۵۲
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۶

اخبار کوتاه از فوتبال




کی‌روش: برای کسب ۳ امتیاز به مصاف چین می‌رویم
سرمربی تیم ملی ایران تأکید کرد تیمش با احترام کامل به مصاف تیم ملی فوتبال چین خواهد رفت و هدفش دستیابی به سه امتیاز این بازی است. کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از دیدار ایران برابر چین اظهار داشت: مطمئناً بازی بسیار مهمی پیش‌رو داریم. همه بازی‌ها حکم فینال را دارند. این بازی برای هر دو تیم بازی مهمی است، چون به تک تک امتیازهای دو تیم نیاز دارند. تا پایان نوامبر همه تیم‌ها تلاش دارند با استفاده از 15 امتیاز جایگاه خوبی به‌دست بیاورند. ایمان دارم تک تک بازیکنانم آماده هستند تا بتوانند بهترین بازی را انجام دهند.کی‌روش در پاسخ به این سؤال که تیم چین تیم جوانی است، اما تیم شما را اکثراً بازیکنانی تشکیل می‌دهند که متولد 1993 هستند و این نمی‌تواند مشکل‌ساز باشد، گفت: ترکیب ما تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان است و این شرایط را در تمام بازی‌ها داریم. ما بازیکنان جوان و باتجربه‌ای داریم که می‌توانند به هدف‌شان برسند.وی درباره میزان شناختش از تیم چین هم تصریح کرد: من هم چین و هم تفکرات سرمربی این تیم را می‌شناسم. گائو مربی‌ای است که بسیار با انگیزه کار می‌کند و این تیم کار انتقال توپ از دفاع را بسیار سریع انجام می‌دهد. چین تیم بسیار خوبی است و مطمئناً تیمی که می‌تواند بازی 3 بر صفر باخته را 3 بر 2 کند، مشخصاً تیم خوبی است.سرمربی تیم ایران در ادامه به سؤالی درباره وضعیت فوتبال چین و مدعیان صعود از این مرحله گفت: کره جنوبی مدعی اصلی صعود از این گروه است و تیم‌های قطر و چین را شانس دوم می‌دانم. در ادامه ایران، ازبکستان و سوریه شانس‌های بعدی هستند. شما امکانات چین از جمله ورزشگاه‌ها، مربیان و زمین‌ها و همین‌طور سرمایه‌گذاری انجام شده را می‌بینید که قابل‌تحسین است. ما احترام کاملی برای تیم چین قائل هستیم و با تمرکز کامل به مصافش می‌رویم.

برگزاری قطعی دیدار تراکتورسازی-پرسپولیس در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازان
کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی برگزار می‌شود.بنا به درخواست باشگاه تراکتورسازی تبریز  به علت آماده نبودن چمن ورزشگاه یادگار امام و موافقت شورای تأمین استان آذربایجان شرقی، برگزاری دیدار بین دو تیم تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی از نظر سازمان لیگ فوتبال ایران بلا‌مانع است.این دیدار در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر روز شنبه 21 شهریور 95 ساعت 17:15 در ورزشگاه اختصاصی تراکتور‌سازی تبریز برگزار می‌شود.

آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر
* عظیم گوگ و علی سیار که سال گذشته در تیم‌های پایه استقلال بازی می‌کردند، دیروز با حضور در هیئت فوتبال استان تهران قراردادشان را با استقلال ثبت کردند.قرارداد گوگ و سیار به ترتیب سه و یک ساله است. همچنین مجتبی حقدوست که از تیم نفت تهران به استقلال پیوست، دیروز با حضور در هیئت فوتبال استان تهران قراردادش را با این تیم ثبت کرد. قرارداد حق‌دوست یک ساله و به‌صورت قرضی است.
*میلاد ابطحی بازیکن تیم راه‌آهن دیروز در هیئت فوتبال استان تهران حضور یافت و قراردادش را با این تیم فسخ کرد. این بازیکن با قراردادی دو ساله به تیم صبای قم پیوسته است.
*پس از برگزاری جلسه بین علیرضا اژدری‌زاده، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با ساسان انصاری هافبک تیم پرسپولیس، قراردادی به مدت یک فصل بین باشگاه و این بازیکن منعقد شد و به این ترتیب این بازیکن یک بار دیگر به جمع فولادمردان خوزستان پیوست. مبلغ قرارداد انصاری ششصد میلیون تومان عنوان شده است.

*سعید دقیقی و جلال رافخایی که با رسول خطیبی سرمربی ماشین‌سازی اختلاف‌هایی پیدا کرده و در اختیار باشگاه قرار گرفتند، قراردادشان را با این تیم فسخ کردند. رافخایی که گفته می‌شد به تیم خونه به خونه بابل می‌پیوندد،دیروز در تصمیمی عجیب تصمیم گرفت کفش‌هایش را بیاویزد و با فوتبال خداحافظی کند.رافخایی درباره تصمیمش‌ گفت:‌ از نظر بدنی مشکلی برای بازی کردن ندارم اما واقعیت این است که از فوتبال لذت نمی برم و تصمیم گرفتم برای همیشه خداحافظی کنم.
*پس از کش و قوس های فراوان سرانجام لئوناردو پادوانی، مدافع برزیلی سپاهان با توافق برای فسخ قراردادش با این تیم اصفهانی از سپاهان جدا شد و به استقلال تهران پیوست.وی صبح دیروز جلسه طولانی مدتی را با مسئولان سپاهان برای گرفتن رضایت‌نامه از این تیم انجام داد تا سرانجام موفق به گرفتن رضایت از سپاهانی‌ها شداین بازیکن بعد از رسیدن به تهران و حضور در هیات فوتبال قرار داد خود را با استقلال تا پایان فصل ثبت کرد.پادووانی قرار است از امروز در تمرینات تیم استقلال شرکت کند.