kayhan.ir

کد خبر: ۸۴۴۱۱
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۳
سرتیپ محمد رضا نقدی مطرح کرد

تدوین چشم‌انداز برای پایگاه‌های مقاومت بسیج

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برای پایگاه‌های مقاومت بسیج چشم‌انداز نوشته شده تا براساس آن جلو بروند و محله را اصلاح کنند و ما اعتقاد به تصمیم‌گیری غیرمتمرکز داریم.



به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سرتیپ محمدرضا نقدی پیش از ظهر پنجشنبه در مجمع عالی بسیج شهرستانی ناحیه حضرت رسول‌(ص) سپاه شهرستان کرمان افزود: فلسفه‌ مجامع بسیج همان سبک مدیریت اسلامی و الگوی اسلامی پیشرفت است.
وی ادامه داد: بسیج یکی از ارکان مهم حضور مردم در صحنه است و در نظام اسلامی طبقه جدا با مردم نداریم.
سرتیپ نقدی گفت: اگر تصمیمات محلی شود، بهره‌وری بالا می‌رود، فلسفه‌ مجامع این است که بسیجیان دور هم جمع شده و محله را اداره کنند، صاحب‌نظران محله به میدان بیایند تا برای جمعیت ده‌ها میلیونی برنامه‌ریزی شود و قوام مجامع بیشتر شود و در نتیجه تاثیرگذاری آنها بهتر می‌شود.
رئیس بسیج مستضعفین اظهار داشت: آنچه در مجامع بسیج تصمیم‌گیری می‌شود، برای ما حجت است، زیرا به ولایتمداری و ایمان اعضای مجمع شک نداریم و علاوه بر آن از همه بهتر منطقه خود را می‌شناسند.
وی عنوان کرد: برای رفع مشکل بیکاری و اشتغال جوانان در مجامع با خلاقیت و نوآوری راهکارهای لازم ارائه دهید.
سرتیپ نقدی ابراز داشت: با ایجاد قرارگاه اقتصاد مقاومتی بعد از ابلاغ رهبر معظم انقلاب، واحدهای تولید کوچک را با ظرفیت‌های پنهان موجود راه‌اندازی کردیم.
وی ادامه داد: طی سه سال گذشته 230 هزار شغل در این واحدهای تولیدی کوچک ایجاد شد که یک ریال هم از بودجه دولتی استفاده نکردند و با سرمایه‌های اندک ایجاد شدند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: آماری را که در زمینه میزان تولید در کشور دریافت کردیم، طی سه سال گذشته در تولید قارچ 42 درصد، تولید ماهی گرمابی 19 درصد و انگور 37 درصد رشد داشته‌ایم.