kayhan.ir

کد خبر: ۸۲۱۲۹
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۹

اخبار کوتاه


تشکیل کارگروه رسیدگی به وضعیت پرداختی دستگاه‌ها
عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  تسنیم درباره نشست کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ، اظهار کرد: در این نشست موضوع رسیدگی به شفافیت طرح پرداختی مدیران و استرداد دریافتی‌های مازاد که از سوی نماینگان ملت مطرح شده بود در کنار طرح ساماندهی حقوقهای بخشهای عمومی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
عضو کمیسیون اجتماعی تصریح کرد: مقرر شد کارگروهی با حضور نمایندگان دستگاهها جهت رسیدگی به وضعیت پرداختها تشکیل و پس از جمع‌بندی، گزارش آن به کمیسیون اعلام تا در صحن علنی مجلس برای نمایندگان ملت مطرح شود.

شورای نگهبان فعالیت‌های زودهنگام انتخاباتی را رصد می کند
عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در گفت‌وگو با میزان، پیرامون آغاز فعالیت‌های انتخاباتی برخی از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری سال 96 اظهار کرد: اگر این فعالیت‌ها مصداق بارز فعالیت‌های انتخاباتی باشد بدون شک دوستان مسئول ما در این حیطه می‌توانند این موضوع را مورد بررسی قرار دهند.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا شورای نگهبان به اینگونه از فعالیت‌های انتخاباتی زودهنگام نظارت دارد، تأکید کرد: شورای نگهبان در موقع بررسی صلاحیت‌ها این موارد را مدنظر قرار خواهد داد.

فرزندان شهدا از امتیازات برابر با جانباران برخوردار شدند
به گزارش فارس با دستورمحمد باقر نوبخت  رئیس سازمان برنامه و بودجه و به موجب بند الف ماده 44 قانون برنامه پنجم توسعه فرزندان شهدا از تمامی امتیازات و مزایای مقرر در قوانین و مقررات مختلف برای جانبازان پنجاه درصد و بالاتر برخوردار شدند.

نیاز به خبرنگاران مسئولیت شناس احساس می‌شود
غلامعلی حداد عادل مشاور عالی مقام معظم رهبری در گفت‌وگو با  فارس ،  با گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت: در روزگاری که با استفاده از فناوری گسترده و پیشرفته اطلاعات هر شخصی به یک رسانه تبدیل شده بیش از هر زمان دیگری نیاز به خبرنگاران با وجدان و مسئولیت شناس احساس می‌شود.
وی تاکید کرد : همیشه ما باید قدردان خبرنگارانی باشیم که دنبال حق و حقیقت هستند و امروز این نیاز را بیش از هر زمان دیگری حس می‌کنم و قدردان خبرنگاران اینچنینی هستم.

دیدار امیر عبدالهیان با سفیر فلسطین در تهران
به گزارش  تسنیم «صلاح الزواوی» سفیر فلسطین در تهران  روز گذشته با حضور در خانه ملت با حسین امیرعبدالهیان دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل دیدار و گفت‌وگو کرد.
طرفین در این دیدار درباره روابط دوجانبه منطقه‌ای و چگونگی تقویت محور مقاومت در منطقه بحث و تبادل نظر کردند.

اصحاب رسانه نقشه های دشمن را ابتر کنند
به گزارش تسنیم، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌ مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار بیانیه‌ای صادر کرد.
در بخشی از بیانیه سپاه پاسداران به‌مناسبت روز خبرنگار با تأکید بر عادی ندانستن شرایط کنونی در عرصه تقابل راهبردی نظام سلطه و صهیونیسم با انقلاب اسلامی تصریح کرده است: در شرایطی که انقلاب اسلامی و ملت ایران آماج جنگ رسانه ای همه جانبه، دقیق و طراحی شده توسط ابرسرمایه داری غرب و صهیونیسم قرار گرفته است و جبهه معاندین  هر بهانه‌ای را فرصتی راهبردی برای خود می پندارد، اصحاب رسانه بایستی با هوشمندی و ژرف اندیشی، خطرات و پیامدهای هر گونه ساده اندیشی و غفلت مردم و مسئولین را برجسته و نقشه‌های دشمن را ابتر و با شکست مواجه سازند.