kayhan.ir

کد خبر: ۸۰۴۳۰
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۸

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* برای پیگیری قضیه فیش‌های نجومی مدیران فقط به کیهان امیدوار هستیم. درخواست داریم در این کار متوقف نشوید و این پیگیری را تا رسیدن به نتیجه مطلوب داشته باشید.
2619---0990
* همان‌گونه که سیگار کشیدن یک پزشک مردم را در مورد ضرر و زیان‌های سیگار به شک می‌اندازد انحراف منسوبان به مسئولان و حیف و میل بیت‌المال توسط این افراد به سلامت فکری جامعه خدشه وارد می‌کند. وظیفه بزرگان است که جلوی زیاده‌طلبی نزدیکان خود بایستند نه اینکه برعکس از کارهای خلاف قانون آنها حمایت نمایند.
1713---0915
* باید تأسف خورد که  یک وزیر می‌گوید پرداخت حقوق‌های نجومی به مدیران یک امر معمول است و نباید سر و صدا راه انداخت. ما مردم چه گناهی کرده‌ایم که گرفتار چنین مسئولانی شده‌ایم و باید بسوزیم و بسازیم؟
9236---0912
* با رو شدن ماجرای حقوق‌های نجومی مدیران معلوم شد نام خیلی از بانک‌ها اشتباه بوده است؛ مثلاً نام بانک رفاه کارگران باید به نام بانک رفاه مدیرعامل تغییر می‌یافت.
8120---0911
* با رو شدن قضیه فیش‌های نجومی مدیران معلوم شد که افزایش قارچ‌گونه مانور اتومبیل‌های گران قیمت در جامعه از کجا آب می‌خورد.
0186---0912
* دولت بعد از اینکه ماجرای فیش‌های نجومی مدیران رو شد برای جمع کردن این افتضاح فوراً اعلام کرد مبلغ 4 میلیارد برای کارمندان و کارکنان کنار گذاشته است. این حرکت نوعی به تمسخر گرفتن اخلاق است.
هادی‌کیا
* دولتمردان مشخص نمایند قصد دارند تا کجا برای موفق نشان دادن زوری برجام و عدم اجرای شروط نظام جورچین آمریکا را پر کنند؟
1390---0930
* بعد از توافق هسته‌ای مجلس و سنای آمریکا پرکارتر ظاهر شده است و هر روز مشغول بررسی و تصویب تحریم‌های جدید ضدایرانی هستند، کاش دولت محترم برای این رفتار خصمانه آمریکا پاسخی کوبنده داشت نه اینکه به نصایح منتقدان دلسوز عکس‌العمل‌های ناپسند داشته باشد.
0291---0918
* امیدواریم دستگاه قضا از آزمون رسیدگی به پرداخت‌های نجومی به مدیران سربلند بیرون بیاید. وقتی رهبر معظم انقلاب فرمودند فیش‌های نجومی از مصادیق خیانت می‌باشند طبعاً باید برخورد قضایی با آن صورت گیرد.
نیک‌‌نام
* در بی‌توجهی دولت به مشکلات مردم و بی‌دردی مسئولین همین بس که به رغم رکود و بیکاری در جامعه سخنگوی دولت صحبت از مکدر شدن اوقات آقای رئیس‌جمهور به دلیل اجرا نشدن کنسرت موسیقی در نیشابور می‌کند. پرداخت حقوق‌های نجومی مسئولان و دولتمردان را ناراحت نمی‌کند، ولی عدم اجرای فلان برنامه موسیقی در فلان نقطه ایران آقای رئیس‌جمهور را آزرده خاطر می‌کند.
محمودی
* باخبر شدیم وزارت ارشاد تصویب کرده که نیروی انتظامی در موضوع برگزاری کنسرت‌های موسیقی مسئولیتی نداشته باشد! بنویسید چرا با نظارت نیروی انتظامی مشکل دارند؟ ثانیاً با نظارت عموم مردم و ملت همیشه در صحنه برای اقامه امر به معروف و نهی از منکر چه می‌خواهند بکنند؟
علیمردانی
* از پرسنل بخش خصوصی شرکت مخابرات هستم، از مدیرعامل شرکت مخابرات تقاضا دارم فیش حقوقی اعضای هیئت‌مدیره مخابرات را منتشر کند تا میزان اختلاف حقوق‌شان با یک کارگر مخابرات مشخص شود. پیام بنده را چاپ کنید.
0003---025
* اوضاع معیشت مردم آنقدر دشوار شده است که از اول صبح تا آخر شب اگر فعالیت شغلی هم داشته باشند باز کفاف مخارج زندگی را نمی‌دهد، فاصله طبقاتی در این دولت باعث شده عده زیادی زیر هزینه‌های سنگین زندگی کمرشان خم شود و شرمنده خانواده خود باشند. آیا حقوق شهروندی که دولت از آن دم می‌زند این است؟
0901---021
* یکی از خانم‌های کارگردان درخصوص حجاب زنان در فیلم‌ها و سریال‌ها گفته است حجاب باید یه وضعی باشد که مردم یعنی مخاطبین همذات‌پنداری داشته باشند. امیدوارم منظور ایشان همراهی با وضعیت غیرقابل پذیرش بدحجاب‌های سرگردان در معابر و خیابان‌های شهر نباشد.
نادری
* در حادثه کودتای نافرجام ترکیه مردم این کشور با مخالفت خود با کودتاچیان فرصت دیگری به اردوغان دادند که بتواند اشتباهات گذشته خود را جبران کند. امیدواریم به این درک رسیده باشد که تشخیص بدهد تبعیت کورکورانه از آمریکا و عربستان او را به باتلاق خطرناکی فرو خواهد برد.
وفایی از قم
* همگان می‌دانند در هر کشوری مراسم جشن ملی با برنامه‌ریزی‌های دقیق و حضور نیروهای دولتی و امنیتی و انتظامی صورت می‌گیرد و کلیه مسائل تحت نظارت دقیق می‌باشد. با این بیان می‌خواهم عرض بکنم در کشوری مثل فرانسه چگونه نیروهای تروریست می‌توانند خیلی راحت عملیات تروریستی انجام بدهند و کشتار وسیع به وجود بیاورند؟
2931---0912
* تمام شواهد و موضع‌گیری‌های اخیر اولاند نشان می‌دهد حادثه اخیر فرانسه طراحی جدید غرب برای برنامه‌هایش در غرب آسیاست. حادثه 11 سپتامبر هم یک حمله تروریستی برای نفوذ بیشتر غرب در این منطقه بود. این بازی هر بار با یک ترفند تروریستی جدید پیگیری می‌شود.
2434---0919
* ریشه ترور و تروریسم در آمریکا و عربستان است. برای امنیت جهانی باید به جای برخورد با معلول و هدر دادن انرژی با علت برخورد کرد و ریشه تروریسم را خشکاند.
9642---0990
* وضعیت اینترنت همراه اول در سایت صبا فولاد خلیج ‌فارس منطقه ویژه اقتصادی بندرعباس رضایت‌بخش نیست. هزینه سنگین تلفن همراه را از ما دریافت می‌کنند ولی خدمات خوب نمی‌دهند. بنویسید تا مسئولان امر یک تکانی به خودشان بدهند.
2560---0912
* شهرداری شهرستان شوشتر اطراف تمام میدان‌های شهر را به پارکینگ اتومبیل تبدیل کرده و رفت و آمد را بسیار دشوار ساخته است.  بر عملکرد پارکبان‌های مستقر در محل پارک خودروها هم  از سوی شهرداری شهرستان شوشتر نظارتی صورت نمی‌گیرد. از مسئولان درخواست رسیدگی دارم.
5674---0613
* از سوی مدیریت آسایشگاه... با ما تماس گرفتند و گفتند برای رفع بیماری وابسته خود در آسایشگاه اقدام کنیم. بعد از این دستور بیمار خود را به صورت موقت بیرون آوردیم و با بستری کردن در بیمارستان مشکل بیماری ایشان مرتفع شد. حال که برای بازگرداندن او به آسایشگاه اقدام کرده‌ایم سنگ‌اندازی می‌کنند. چرا؟
حیدری
کیهان: نام و مشخصات آسایشگاه نزد روزنامه محفوظ است.
* وقتی آلبوم حجاب با صدای حامد زمانی از رسانه ملی پخش شد خوشحال شدم. این اثر فاخر نشان‌دهنده اهتمام به حجاب و عفاف در رسانه ملی است. جا دارد درخصوص فریضه‌های دیگر مثل امر به معروف و نهی از منکر، خمس، زکات و... سرودهای پرمحتوی و پرمغز  تولید و پخش شود و تمام دست‌اندرکاران اینگونه آثار هنری مورد تقدیر و تشویق قرار بگیرند.
0116---0938