شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۹
کد خبر: ۷۹۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۸
رسوایی تازه حرامخواران با جعل یک فیش علیه مدیر مسئول کیهان !

جعل فیش  حقوقی 300 میلیون تومانی برای مدیرمسئول روزنامه کیهان و سپس تقلیل آن به 187  میلیون تومان و افزایش دوباره آن به 400 میلیون تومان به اندازه‌ای دم‌دستی بود که نیازی به پاسخ نداشت و ندارد و مدعیان اصلاحات که برای بهره‌برداری از آن ذوق‌زده شده بودند خیلی زود متوجه شدند که  بدجوری به جدول زده‌اند و چند ساعت بعد از انتشار آن، اعلام کردند که جعلی است ولی از آنجا که بسیاری از خوانندگان و دوستداران کیهان در داخل و خارج کشور خواستار پاسخ کیهان به این دروغپردازی - که ابتداء از یک کانال اینترنتی در انگلیس کلید خورده بود - شده‌اند، اشاره‌ای گذرا و البته مستند به آن را خالی از فایده ندیدیم، هر چند به قول یکی از خوانندگان کیهان،  جعل‌کنندگان این فیش آنقدر دستپاچه بوده‌اند که اولا؛ فیش مورد اشاره را روی یک فُرم من درآوردی که با فیش‌های حقوقی کیهان متفاوت است چاپ و منتشر کرده‌اند و ثانیا؛  باید می‌دانستند کسی که حقوق 187 میلیون تومانی می‌گیرد، باید خیلی ساده لوح باشد که فیش‌های حقوق نجومی مدیران دولتی را افشا کند! و بر این افشاگری اصرار هم بورزد و با وجود تهدیدها و تطمیع‌ها گریبان مفت‌خورها را رها نکند.
شروع ماجرا
دو روز قبل، خبری همراه با تصویر یک فیش حقوقی در کانال‌های مجازی منتشر شد که از حقوق 300 میلیون تومانی حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان حکایت می‌کرد!  منتشرکنندگان این فیش جعلی چند ساعت بعد از انتشار  آن مبلغ فیش را از 300 میلیون تومان به 187 میلیون تومان کاهش دادند و تقریبا 5 ساعت  بعد ادعا کردند که مبلغ مزبور 400 میلیون تومان است!
دُم خروس نفاق
 زیر قبای مدعیان اصلاحات
و اما، چند ساعت بعد، کانال رسمی اصلاح‌طلبان، دم‌خروس را از زیر قبای نفاق خود بیرون آورد و اعلام کرد که این فیش جعلی است ولی ادعا کرد که  این فیش را طرفداران حسین شریعتمداری جعل کرده‌اند تا بعد از آن که معلوم شد جعلی است، رسوایی ناشی از جعل خبر دریافت پاداش چند صدمیلیونی معاون اول رئیس‌جمهور را جبران کرده باشند! و بدین ترتیب مدعیان اصلاحات ضمن اعتراف به جعلی بودن فیش، انگیزه خود از جعل و یا انتشار آن را نیز به گونه‌ای ناشیانه آشکار ساختند و به صراحت نشان دادند که از اقدام کیهان در افشای فیش‌های حقوق نجومی برخی از  مدیران دولت یازدهم نظیر مدیرعامل بانک رفاه، صفدر حسینی، ... و برخی از دست‌اندرکاران پشت صحنه آن مانند حسین فریدون و مخصوصا دریافت‌ پاداش نجومی و 865 میلیون تومانی  اعضای هیئت مدیره سیمان تهران که معاون اول رئیس‌جمهور هم از جمله آنها بوده است، تا چه اندازه عصبانی هستند.
در این خصوص باید گفت؛  به اعتراف خود اصلاح‌طلبان فیش حقوق 187 میلیون تومانی شریعتمداری جعلی است ولی برخلاف ادعای آنان انتصاب مدیر 234 میلیونی با فشار حسین فریدون اظهارنظر صریح رئیس بازرسی کل کشور است و یا دریافت پاداش نجومی آقای جهانگیری و چند تن دیگر از اعضای هیئت‌مدیره سیمان تهران، کاملا مستند است و کیهان سند آن را نیز منتشر کرده است. گفتنی است بعد از انتشار خبر دریافت پاداش چند صد میلیونی  معاون اول رئیس‌جمهور در کیهان، کارخانه سیمان تهران بدون آن که دریافت این مبلغ نجومی را نفی کند، با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که وی در سال 92 از هیئت‌مدیره سیمان تهران استعفا داده است و تلاش کرد خبر کیهان را با این صحنه‌سازی و دروغ‌پردازی، تکذیب کند!  ولی کیهان با انتشار سند روزنامه رسمی کشور نشان داد که آقای جهانگیری در سال 93  نیز عضو هیئت مدیره سیمان تهران بوده است، یعنی حداقل یکسال در حالی که معاون اول رئیس‌جمهور بوده است، عضو هیئت‌مدیره سیمان تهران نیز بوده است که این نیز علاوه بر پاداش نجومی، یک قانون‌شکنی آشکار دیگر است.
بنابراین به آسانی می‌توان درک کرد که چرا اصلاح‌طلبان به جعل فیش منتسب به حسین شریعتمداری دست زده‌اند و  یا آن را منتشر کرده‌اند و چرا بعد از انتشار این فیش که جعلی بودن آن در مقایسه با فرم فیش‌های حقوقی کیهان نیز به وضوح قابل فهم است، با دستپاچگی به جعلی بودن آن اعتراف کرده‌اند!
اینگونه تهمت‌ها
 علیه مدیرمسئول کیهان
 تازگی ندارد
و اما، اینگونه اتهامات به مدیرمسئول کیهان طی 3 دهه گذشته با شدت و به طور گسترده‌ای از سوی جریانات ضد انقلاب داخلی و رسانه‌های بیگانه مطرح شده و هنوز هم می‌شود و تنها به عنوان نمونه؛
 در اوایل دهه 70، رادیو اسرائیل با آب و تاب و در چند بخش خبری ادعا کرد که دو پسر حسین شریعتمداری در شکنجه و قتل زندانیان دست دارند!  و بعد از چند بار که رادیو اسرائیل بر آن تاکید و اصرار داشت، مدیرمسئول کیهان در مصاحبه‌ای گفت؛  یکی از پسران من 8 سال دارد و به تمسخر افزود؛ شاید منظور صهیونیست‌ها پسر دیگر من باشد، که 6 ساله است!
 در اوج فتنه 88 و افشاگری کیهان درباره فتنه‌گران، شبکه آمریکایی CNN اعلام کرد که حسین شریعتمداری مبلغ 35 میلیون پوند در حساب ویژه خود در یکی از بانک‌های سوئیس  موجودی دارد! و زنجیره‌ای‌ها به نقل این خبر پرداختند. مدتی بعد در مهرماه 1389  مدیرمسئول کیهان به خبرنگار CNN که برای مصاحبه  به کیهان آمده بود گفت؛ بنده همین امروز به شما وکالت رسمی می‌دهم که مبلغ مورد اشاره را به حساب شبکه تلویزیونی CNN  واریز کنید!  و خبرنگار ضمن پوزش، پاسخ داد که پوشش خبری ایران در حوزه کاری من نیز هست و ما بعدها متوجه شدیم که آن خبر دروغ بوده است! و قول تکذیب داد که البته تکذیب نکردند!
در سال  1378 و در اوج فتنه 78 که کیهان با تمام توان به مقابله با فتنه‌گران و افشای زدو‌بند آنها پرداخته بود، رادیو آمریکا اعلام کرد که حسین شریعتمداری صاحب یک مرکز خرید SHOPING CENTER  در شهر ونکوور کاناداست و یک ویلا هم در سواحل همان شهر به مبلغ 267 میلیون دلار کانادا خریداری کرده است!
 در اواسط دهه 80، علیرضا نوری‌زاده مقیم لندن و همکار رسمی منوشه امیر - مدیر رادیو فارسی زبان اسرائیل -  در یکی از برنامه‌های  تلویزیونی شبکه بی‌بی‌سی اعلام کرد که حسین شریعتمداری  علاوه بر یک حمام سونای خصوصی در زعفرانیه تهران، یک مجتمع دامداری چند صد هکتاری نیز دارد که مدیر مسئول کیهان در پاسخ گفت؛  گاوداری آماده است و فقط منتظر نوری‌زاده و بقیه گاوهای فراری در آمریکا و انگلیس هستیم که تشریف بیاورند و جای خالی خود را در مجتمع دامداری ما پُر کنند. که البته هنوز نیامده‌اند!
15 سال قبل وقتی ماجرای بازپس‌گیری اموال مصادره‌ای  یکی از عوامل رژیم سابق (میراشرافی)  را در کیهان مطرح کردیم و اسناد مربوط به تلاش وی برای بازپس‌گیری این اموال را که فقط یک قلم آن 400 میلیارد تومان- آن روز - بود منتشر کردیم، ابتداء  مدیرمسئول کیهان را تهدید به انتقام کردند و هنگامی که شریعتمداری به تهدید آنها اهمیتی نداد، پیشنهاد مبلغ 20 میلیارد تومان رشوه دادند که اسناد آن موجود است. و سرانجام با پیگیری بی‌وقفه کیهان از بازپس‌گیری اموال مصادره شده جلوگیری شد و این در حالی بود که حتی آیت‌الله شاهرودی - رئیس وقت قوه قضائیه - نیز  از روی غفلت و احتمالا با ترفند برخی از اطرافیان خود، سند خروج اموال یاد شده از مصادره را امضاء کرده بود و هنگامی که شریعتمداری در ملاقات با ایشان، کپی نامه‌ای که به امضای ایشان رسیده بود را نشان داد، آیت‌الله شاهرودی که به شدت تعجب کرده بود، بلافاصله دستور پیگیری و ممانعت از بازپس‌گیری اموال مورد اشاره را صادر کرد.

چند سال قبل وقتی اسناد مربوط به وابستگی سروش به محافل صهیونیستی و دریافت مبالغ هنگفت از یک مرکز آمریکایی با هدف به چالش کشیدن باورهای اسلامی را منتشر کردیم و سپس از حضور وی در شورای روابط خارجی آلمان که تأکید کرده بود نباید هیچ خبرنگار ایرانی در آن حضور داشته باشد خبر دادیم و سند هزینه 6 میلیون دلاری پنتاگون برای ترجمه مقالات سروش علیه جمهوری اسلامی ایران به زبان عربی را منتشر کردیم و... سروش که هویت خود را با انتشار این اسناد برملا شده می‌دید و از سوی دیگر نمی‌توانست اسناد مورد اشاره را تکذیب کند، ابتداء سراغ آقای هاشمی رفسنجانی رفت و از ایشان  خواست مانع افشاگری‌های شریعتمداری شود و آقای هاشمی - آن روزها- پاسخ داد اگر شما هم سندی دارید که اسناد کیهان را نفی ‌کند ارائه بدهید ... و سرانجام سه سال قبل، سروش برای پاک کردن لکه ننگ جاسوسی که با اسناد کیهان بر پیشانیش نقش بسته بود، دست به دامان عطاءالله مهاجرانی وزیر ارشاد دولت اصلاحات شد که به انگلیس پناهنده شده است و مهاجرانی  ادعا کرد که روزی در حضور آقای هاشمی رفسنجانی و در نشست مدیران مسئول روزنامه‌ها با ایشان از شریعتمداری پرسیدم چرا سروش را به جاسوسی متهم می‌کنید و او گفت در اسلام یک باب فقهی به نام «مباهته» هست  که تهمت زدن به اینگونه افراد را مجاز می‌داند! و بلافاصله مهدی خزعلی که به پادوئی اصلاح‌طلبان شهرت دارد و از سوی پدرش مرحوم آیت‌الله خزعلی نیز طرد شده است، اظهارات عطاءالله مهاجرانی را برای تبرئه سروش از وابستگی منتشر کرد... و هیچکدام توضیح ندادند  که مگر باب مباهته سند می‌سازد و فیلم و فایل صوتی و... تولید می‌کند؟! و اساسا اگر مباهته تهمت زدن است که دیگر به سند نیاز ندارد! و سوال این است  چرا درباره اسناد منتشر شده در کیهان که تماما با ذکر منبع و چاپ تصاویر اسناد همراه است حرفی نمی‌زنید و چرا به جای خاطره‌سازی‌های مضحک، لااقل یکی از آن اسناد را تکذیب نمی‌کنید؟!  گفتنی است به گواهی صورت جلسه‌های موجود جلسه مورد اشاره عطاءالله مهاجرانی اساسا وجود خارجی نداشته است و مهم‌تر آن که مهاجرانی به خوبی می‌دانست که کیهان از اقدامات زشت و کثیف او مطلع است و از بیم آن که مسائل پشت صحنه او فاش نشود، هرگز جرأت چنین پرسش‌هایی را نداشت این ترفند ناشیانه نیز به صورت گسترده در رسانه‌های داخلی و خارجی منتشر شد...
2 سال قبل یک هفته‌نامه آمریکایی در گزارشی که از رادیو فردا نیز پخش شد ادعا کرد حسین شریعتمداری مبلغ 400 میلیون روبل در «اسبربانک» روسیه موجودی دارد!  و تاکید کرد این مبلغ کلان رشوه‌ای است که شریعتمداری در مقابل حمایت از روسیه دریافت کرده است!  
گریبان حرامخواران را رها نمی‌کنیم
و... دهها، بلکه صدها نمونه دیگر از همین دست که طی 25 سال گذشته شاهد بوده‌ایم، بنابراین ماجرای مضحک فیش حقوقی 187 میلیون تومانی شریعتمداری اگرچه خود اصلاح‌طلبان هم به جعلی بودن آن اعتراف کرده‌اند، ماجرای جدیدی نیست و به قول مدیرمسئول کیهان، این بادها نمی‌تواند بید استوار کیهان را بلرزاند و کیهان به لطف خدای سبحان اجازه نمی‌دهد اموال غارت شده بیت‌المال از حلقوم حرامخوار برخی مدیران - چه دولتی و چه غیردولتی -  پائین برود و تاکنون بارها نشان داده است که از این میدان پای پس نخواهد کشید و حاشیه‌سازی‌های مدعیان اصلاحات و کارگزارانی‌ها که نقش نارنجک‌های دودزا و بمب‌های صوتی برای انحراف از موضوع اصلی را دارند، نمی‌تواند مانع کیهان از تعقیب و افشای دزدان بیت‌المال باشد. گفتنی است طی 25 سال گذشته به سختی می‌توان یک پرونده فساد اقتصادی را آدرس داد که کیهان قبل از قوه‌قضائیه، به آن نپرداخته باشد که ماجرای فساد سه هزار میلیاردتومانی از جمله آنهاست.
فیش‌ها را بیاورید و با وکالت رسمی
 همه مبالغ آن را جایزه بگیرید
و اما در پایان وقتی ماجرای فیش 187 میلیون تومانی را با شریعتمداری در میان گذاشتیم، ابتدا مانند موارد مشابه دیگر، به تمسخر لبخندی زد و گفت؛ بی‌معرفت‌ها مبلغ آن را کم کرده‌اند چون ابتدا،  مبلغ را 300 میلیون تومان نوشته بودند و معلوم می‌شود که از سرقت مبالغ مجازی و دروغی که خودشان جعل کرده‌اند هم نمی‌گذرند! و در ادامه گفت؛ آیا از خود پرسیده‌اند کسی که به ادعای آنها حقوق ماهیانه 187 میلیون تومانی دارد، چگونه جرأت می‌کند فیش‌های حقوقی نجومی برخی از مدیران دولتی را افشاء کند؟! و سپس گفت؛  اگر چه ظاهر  این اتهام  و مخصوصا شروع آن از انگلیس، نشان می‌دهد این ماجرا از بیرون مدیریت شده است و اصحاب فتنه آمریکایی-اسرائیلی 88 در آن دست داشته‌اند ولی هر یک از آقایان اصلاح‌طلب و مدیران دولتی که مایل باشند تشریف بیاورند تا به آنها وکالت رسمی و محضری بدهم که تمام مبلغ فیش را برای خود دریافت کنند، و البته فقط توصیه می‌کنم که آن را برای ادامه تحصیل نورچشمی‌های خود به آمریکا و انگلیس نفرستند!




نام:
ایمیل:
* نظر: