kayhan.ir

کد خبر: ۷۷۲۲۲
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* هرج و مرج مدیریتی در امور جاری کشور را چه کسی و یا کسانی به وجود می‌آورند و چه کسانی آن را هدایت می‌کنند و یا از آن سود می‌برند و این روند مربوط به کدام جریان است؟ کشاندن این بی‌نظمی به داخل مجلس و ایجاد درگیری منتج به چه خواهد شد؟ آیا ادامه این حاشیه‌ها می‌تواند دغدغه مردم را به فراموشی بسپارد؟ سفره مردم هر روز تنگ‌تر و تنگ‌تر می‌شود و حقوق سر به فلک کشیده اکثر مدیران نمک بر زخم مردم می‌پاشد. آیا این لاابالیگری پسابرجامی فقط وسیله فرار مدیر اجرائی کشور از پاسخگویی به وعده وعیدها نیست؟! چه کسی به صورت شفاف به این شبهات و ابهام مردم پاسخ می‌دهد؟
طالعی
* از گزارش‌های مردمی کیهان تقدیر و تشکر می‌کنیم. بنویسید روزنامه‌های دولت مشکل بزرگ ریزگرد را که چندین استان را درگیر خود کرده رها ساخته و به موضوع پخش صدای ربنای شجریان پرداخته است.
7244---0910
* وقتی با فتنه بزرگ سال 88 و عوامل فتنه برخورد جدی صورت نگیرد نتیجه این می‌شود که فتنه‌گران در دولت نفوذ کرده و روزنامه دولتی ایران با چشم‌پوشی از مشکلات اساسی ملت موضوع پخش یا عدم پخش صدای یک خواننده فتنه‌گر را مسئله اول کشور بکند. از آنجا که اداره این روزنامه با پول بیت‌المال است به سهم خودم از مدیریت حاکم بر این روزنامه رضایت ندارم.
محمودیان
* به روزنامه ایران اعلام می‌کنم کاسه داغ‌تر از آش نشود. درباره خواننده‌ای که در لندن با فرد بی‌آبرویی مثل گوگوش همراهی می‌کند و شرم می‌کند که آیه قرآن بخواند و در مصاحبه با بی‌بی‌سی اظهار می‌دارد من اصلا رغبتی برای خواندن «ربنا» نداشتم باید گفت: خلایق هر چه لایق! روزنامه دولتی برای چنین فاسدی چرا سینه چاک می‌کند؟!
محمدتقی عباسی
* آیا دعای ربنای قرآن را در این کشور فرد دیگری غیر از شجریان نخوانده که روزنامه دولت تلاش دارد پخش صدای او را مسئله اول کشور کند؟
رسولی
* اکران فیلم غیراخلاقی «50 کیلو آلبالو» پس از 6 ماه پایان یافت و فروش سیزده میلیاردی داشت. چند هفته قبل آیت‌الله مکارم شیرازی درباره این فیلم به وزیر ارشاد تذکر دادند. اکنون تازه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نظام جمهوری اسلامی متوجه می‌شود که این فیلم غیراخلاقی است! آقای جنتی شما با این نحوه نظارت چگونه متوجه ولنگاری فرهنگی و دغدغه حضرت آقا می‌شوید؟! مدت‌ها چندین شبکه ماهواره‌ای دائم تبلیغ می‌کنند که بروید این فیلم را تماشا کنید!!! اما وزارت ارشاد در خواب است. فرهنگ ما به کجا می‌رود.
مهربانی
* به متولیان امر اقتصاد مقاومتی عرض می‌کنم با نگاه به خارج رشد 8 درصدی از محالات است تنها با گزینه اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل می‌توان امید رشد داشت نه با نگاه به خارج.
0983---0917
* اظهارات مغرضانه و جهت‌دار آمانو رئیس انرژی اتمی سازمان ملل علیه ایران هر روز بیشتر می‌شود. اظهاراتی مثل اینکه توافق با ایران هنوز شکننده است یا کار راستی‌آزمایی ایران سالها ادامه می‌یابد و... نوعی فرار به جلو می‌باشد. اگر مسئولان کشورمان محکم ورود پیدا نکنند و مانع چنین زیاده‌گویی‌هایی نشوند، خسارت وارده بیشتر خواهد شد.
0291---0918
* اگر کسی از صحبت‌های وزیر اقتصاد در مورد رشد 5 درصدی چیزی متوجه شده ما مردم را هم روشن کند! هیچ‌کدام از این ادعاهای مسئولان سر سفره مردم دیده نمی‌شود.
1442---0913
* وزیر اقتصاد حتما مطلع‌اند که بانک ... در سال گذشته اقدام به خرید تابلوئی به ارزش بیست‌ویک میلیارد تومان و امسال نیز تابلوی دیگری به ارزش بیست و پنج میلیارد تومان کرد! ضمن تبریک به وزیر، درخواست می‌شود از چنین بانک‌‌هایی بخواهند برای رضای خدا بخشی از چنین پول‌های سرگردان را هم به حل مشکل چند جوان آماده ازدواج در صف نوبت وام ازدواج اختصاص دهند.
7688---0930
* انتظار ما بازنشستگان فرهنگی از آقای روحانی این نبود که با افزایش 20 درصدی حقوق بتواند مشکلاتمان را حل کند. باید به همسان‌سازی دریافتی که در مجلس هم به تصویب رسیده بود عمل کرد. گزینشی عمل کردن در خلأ تدبیر باعث می‌شود امید در دل سالخوردگان بازنشسته نسبت به دولت یازدهم به نا امیدی بدل شود.
عامری- شاهرود
* از سوی وزارت راه و شهرسازی مازندران براساس بخشنامه شماره 355449 مورخ 94/11/17 معاونت توسعه و سرمایه انسانی، 15 رده شغلی به کارشناسان فوق‌العاده ویژه از ابتدای سال 95 تعلق گرفت و باقی شاغلین سازمان از آن محروم شدند. افزایش 3 برابری دریافتی کارشناسان مشمول این بخشنامه فاصله زیادی با کارکنان دیگر از نظر طبقاتی ایجاد می‌کند. مسئولان راه و شهرسازی چرا افزایش را به صورت عادلانه به تمام کارکنان اختصاص نداده‌اند. از وزیر محترم درخواست رسیدگی دارم.
8279---0113
* در اسفند ماه سال گذشته دو آزمون استخدامی هم زمان برگزار شد که یکی مربوط به دستگاه اجرائی و یکی مربوط به دستیاران ستادی بود. اولی نتیجه‌اش اعلام شد ولی از نتایج دومی خبری نیست. از مسئولین امر درخواست می‌شود نسبت به اعلام نتایج دومی نیز که بسیاری از افراد تحصیل کرده و متأهل و بیکار جزو شرکت‌کنندگان در آزمون آن بودند، مساعدت نمایند.
2283---0918
* برای فیزیوتراپی به چند کلینیک در غرب تهران مراجعه کردم و برای تشکیل پرونده و انجام فیزیوتراپی مبلغ 30/000 تومان پرداخت کردم که 9/500 تومان آن بابت تشکیل پرونده بود. در طول مدت 10 جلسه فیزیوتراپی مبلغ بالایی با وجود بیمه بودن باید پرداخت کنم مسئولان بهداشت بابت هزینه بالای فیزیوتراپی باید چاره‌ای برای افراد کم درآمد جامعه که تعدادشان هم کم نیست بیندیشند تا درد بیماری از رنج فراهم کردن هزینه درمان بیشتر نباشد.
5831---021
* وجود چند تیر برق فشار قوی در داخل پارک پیروزی واقع در انتهای خیابان پیروزی جان شهروندان را که از این پارک استفاده می‌کنند به مخاطره انداخته است. انتظار می‌رود قبل از وقوع هر حادثه تلخ اقدام عاجل برای رفع این نقص خطرناک داشته باشند.
محمودی
* 2 سال است از سازمان تأمین اجتماعی بازنشسته شده‌ام و دریافتی‌ام در فیش حقوقی 770 هزار تومان است. اما مدت یک سال است که یارانه‌ام را دولت قطع کرده و علت این اقدام را داشتن خانه‌ای به ارزش 200 میلیون تومان ذکر کرده است! این کارشناسی و تدبیر دولت یازدهم در شناسایی ثروتمندان جامعه برای حذف یارانه مرا شگفت‌زده کرد. این دولت در محاسبات چه در مسئله هسته‌ای و چه در مسائل داخلی پراشتباه ظاهر شده و به منتقدان دلسوزان نظام با اتهام پاسخ می‌دهد.
0628---0253
* بازنشسته نیروهای مسلح هستم از سال گذشته تاکنون مبالغ پاداش خدمت بازنشستگان وصول نشده است. از مسئولان درخواست رسیدگی دارم.
9821---0930
* با اتومبیل پژو پارس تصادف کرده خود بعد از نظر کارشناسی کارشناس بیمه برای صافکاری و رنگ به دو نمایندگی شرکت ایران خودرو در سعادت‌آباد و خیابان آزادی مراجعه کردم به بهانه‌های واهی نپذیرفتند ولی در مراجعه به نمایندگی شرکت سایپا با روی خوش پذیرش کردند و به تمام و کمال کار را انجام دادند. بنویسید مشکل مدیریت ایران خودرو چیست که در زیرمجموعه مشتری‌ها را می‌پرانند و با این کار خود نارضایتی ایجاد می‌کنند.
کهنسال