kayhan.ir

کد خبر: ۷۷۲۰۴
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۸

پاسخ رسانه‌های آلمانی به ملاحظات دیپلماتیک رئیس موزه هنرهای معاصر(اخبار ادبی و هنری)

رئیس موزه هنرهای معاصر که پیش از این بنابر ملاحظات دیپلماتیک، آثاری فاقد محتوای ارزشی را به بی‌ینال‌های غربی ارسال کرده بود، این بار از سوی همان غربی‌ها با اتهامات دروغین مواجه شد!


مجید ملانوروزی، مدیر کل مرکز هنرهای تجسمی وزارت ارشاد که خودش یک هنرمند نقاش هم هست به دلیل حضور در اختتامیه دومین مسابقه کاریکاتور هولوکاست به سوژه برخی از رسانه‌های آلمانی تبدیل شده است. این رسانه‌ها، مطالبی را علیه ملانوروزی منتشر کرده‌اند که این اتفاق بار دیگر مسئله آزادی بیان در غرب را دچار چالش می‌کند. این مدعیان آزادی،تحمل حضور یک مدیر در یک برنامه فرهنگی را در کشور خودش ندارند!
برخی از رسانه‌های این کشور که قطعا از طریق لابی‌های صهیونیستی تغذیه می‌شوند، با چاپ عکس‌های این هنرمند در روزنامه‌هایشان، با تیترهای بسیار تند خواستار برخورد با مجید ملانوروزی شدند.
لازم به ذکر است کشور آلمان به عنوان مسبب جنگ جهانی دوم سالانه باج‌های میلیاردی به رژیم صهیونیستی می‌دهد که زمینه برای ایجاد صنعتی تحت عنوان «صنعت هولوکاست» را برای رژیم جعلی اسرائیل ایجاد کرده است.
از مدیر کل مرکز هنرهای تجسمی وزارت ارشاد انتظار می‌رود که با توجه به اهانت غربی‌ها به وی، آن هم به این دلیل که در یک نمایشگاه هنری در کشور خودش حضور یافته، پاسخ مناسب دهد و حداقل اینکه از ارسال آثار هنری دور از شأن جمهوری اسلامی ایران به بی‌ینال‌های هنری جهانی، برای خوشایند غربی‌ها جلوگیری نماید.