kayhan.ir

کد خبر: ۷۷۱۸۷
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۵
لاریجانی در مراسم افطاری با ایتام:

نمایندگانی در مجلس داریم که با کمک‌های بهزیستی و کمیته امداد تحصیل کرده‌اند

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در مجلس نمایندگانی داریم که با کمک‌های بهزیستی و کمیته امداد تحصیل کرده‌اند و در نهایت نیز نماینده مجلس شدند.

 
 
 

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی   روز پنج شنبه در مراسم افطاری با ایتام کمیته امداد و بهزیستی، ضمن خوشامدگویی و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنین در ماه رمضان، در باب فضیلت این ماه گفت: اگر کسی در ماه رمضان حاجتی داشته باشد، حتما برآورده می‌شود؛ همچنین در روایات آمده است که تلاوت یک آیه از قرآن مجید در ماه رمضان به اندازه ختم کل قرآن ثواب دارد.
وی تصریح کرد: یکی از موضوعات سفارش شده در ماه رمضان این است که مومنین به یک دیگر کمک کنند تا مشکلاتشان رفع شود و امیدواریم که همه مردم ایران در رفع مشکلات یکدیگر تلاش داشته باشند.
لاریجانی درباره وضعیت اقتصادی گفت: در کشور ما کاستی‌هایی در مسائل اقتصادی وجود دارد که باید با کمک مردم این مشکلات حل شوند که از جمله این مشکلات می‌توان به بیکاری اشاره کرد.
وی افزود: بهزیستی و کمیته امداد 2 نهادی هستند که با کمک‌های مردمی می‌توانند مشکلات را حل کنند و در قانون این دو نهاد، زمینه کمک‌های مردمی فراهم است.
رئیس نهاد قانونگذاری کشور متذکر شد: در مجلس شورای اسلامی نمایندگانی داریم که با کمک‌های بهزیستی و کمیته امداد تحصیل کرده‌اند و در نهایت نیز نماینده مجلس شدند.
به گزارش فارس رئیس مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: کمیته امداد و بهزیستی تاکنون در زمینه مسئولیت‌های خود موفق عمل کرده‌اند و مجلس نیز کمک خواهد کرد تا آنها هرچه بیشتر به موفقیت‌ برسند.
وی تاکید کرد: نگرانی‌هایی در زمینه‌ای که بهزیستی باید فعالیت کند، وجود دارد که امیدواریم با اقدامات پیشگیرانه در این زمینه به موفقیت برسیم و مجلس نیز در این زمینه کمک خواهد کرد.