kayhan.ir

کد خبر: ۷۴۴۲۵
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵

اخبار کوتاه از فوتبال



قلعه‌نویی:به زودی نقاب‌های بازیکنان برداشته می‌شود
امیر قلعه‌نویی بعد از پیروزی تیمش مقابل استقلال گفت:فقط من سوال می‌کنم آیا ما در تبریز نباختیم و استقلال به فینال رفت؟‌آیا ما این کارها را کردیم؟ ما از شرافت فوتبال دفاع کردیم ولی به نظر شما اگر 5 گل از استقلال می‌خوردیم خوب بود.طبیعی است که ما باید فوتبال بازی کنیم و از روی ضعف استقلال هم استفاده کردیم و روی اشتباهات خود گل خوردیم. حتی می‌توانستیم بیشتر هم به استقلال گل بزنیم. خوشحالم که از شرافت فوتبال دفاع کردیم ولی عزت و ذلت دست خداست و نقاب‌ها به زودی برداشته خواهد شد. سرمربی تراکتورسازی با اشاره به یک آیه در قران مجید گفت: به زودی نقاب‌های بازیکنان برداشته می‌شود ولی من به مظلومی تبریک می‌گویم که به جوانان بازی داد. وی در خصوص اتفاقات رخ داده میان او و مهدی رحمتی گفت:‌من حرف‌هایم را زدم و دیگر صحبتی ندارم.

انتقاد معاون سابق استقلال از رحمتی
نظری جویباری معاون سابق باشگاه استقلال در پایان بازی با تراکتورسازی با انتقاد از رفتارهای مهدی رحمتی اظهار داشت: کار رحمتی درست نبود، چون با این کار تراکتورسازان جری‌تر و با انگیزه‌تر شدند. از طرف دیگر فراموش نکنیم که قلعه‌نویی هم برای استقلال زحمت کشیده است.

برانکو:بازیکنانم شخصیت برنده بودن را داشتند
برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس پس از دیدار تیمش مقابل گسترش فولاد اظهار داشت: خوشحالم و به بازیکنانم افتخار می‌کنم. برگشتن دوباره به وضعیت فعلی‌مان پس از شکستی که مقابل نفت داشتیم، بسیار خوشحال کننده بود. آن چیزی که باعث خوشحالی مضاعف من است این است که بازیکنانم شخصیت برنده بودن را از خود نشان دادند.

ویسی: تا پای جان برای قهرمانی می‌جنگیم
عبدالله ویسی در نشست خبری پس از پیروزی تیمش (استقلال خوزستان) در برابر پدیده گفت: ‍ بازی پراسترس و کشنده‌ای را بردیم و خوشحالم که موفق شدیم. این پیروزی را به مردم خوب خوزستان تقدیم می‌کنم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم، آنها نشان دادند که لایق این همه هفته صدرنشینی هستند، امیدوارم هفته آخر هم نتیجه لازم را کسب کنیم و مقابل ذوب‌آهن موفق باشیم. وی در پایان تصریح کرد: به رضای خدا راضی هستیم و برای موفقیت و قهرمانی تا پای جان می‌جنگیم.

دیدار وزیر ورزش با پورحیدری در هتل المپیک
وزیر ورزش و جوانان چند ساعت قبل از بازی استقلال با تراکتورسازی با سرپرست آبی‌پوشان دیدار کرد. جلسه نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش با مدیران کل استان‌ها و روسای فدراسیون‌ها دیروز در حالی در هتل المپیک برگزار شد که محمود گودرزی وزیر ورزش با منصور پورحیدری سرپرست آبی‌پوشان دیدار کرد. منصور پورحیدری از جمله پیشکسوتان فوتبال ایران است که این چهره را به دلیل سابقه طولانی‌اش در جمع آبی‌های پایتخت، پدر باشگاه استقلال می‌نامند. دیروز وی در هتل المپیک حضور داشت و به پیشنهاد بهرام افشارزاده، وزیر ورزش به دیدار او رفت چرا که پورحیدری مدتی است به دلیل بیماری دوران نقاهت را پشت سر می‌گذارد.

فیفا سعودی‌ها را ناامید کرد
فیفا در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال عراق تاکید کرد امکان برگزاری بازی‌ها در این کشور وجود ندارد که این اتفاق باعث ناراحتی سعودی‌ها خواهد شد. فدراسیون فوتبال عربستان امیدوار بود فیفا محرومیت بازی کردن در کشور عراق را بردارد تا دیدار تیم ملی فوتبال این کشور برابر عراقی‌ها در خاک این کشور به جای ایران برگزار شود. اما فیفا سعودی‌ها را ناامید کرد تا جایی که فدراسیون بین‌المللی فوتبال اعلام کرد امکان برگزاری بازی در عراق با توجه به جنگ و ناامنی که در این کشور است وجود ندارد. حسین الخراسانی، عضو فدراسیون فوتبال عراق گفت: فیفا نامه‌ای به فدراسیون فوتبال عراق فرستاد و به درخواست ما برای برگزاری بازی در خاک عراق مخالفت و تاکید کرد که هنوز شرایط برای برگزاری بازی وجود ندارد. فیفا تاکید کرد شرایط موجود در عراق را به خوبی بررسی می‌کند و هنوز امکان برگزاری بازی وجود ندارد.