kayhan.ir

کد خبر: ۷۳۶۲۴
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۷

استفاده از رنگ فرش در لواشک!

گشت مشترک تعزیرات حکومتی با حضور در منطقه فرحزاد تهران مقادیر بسیار زیادی لواشک را که در آن از رنگ فرش استفاده شده بود کشف و معدوم کرد.


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در این گشت نمایندگانی از سازمان تعزیرات حکومتی، بازرسان بهداشت، دامپزشکی و اتاق اصناف حضور داشتند.
کارشناس بهداشت حاضر در این گشت همه لواشک‌های عرضه شده در این منطقه را غیرقابل مصرف خواند و گفت: ‌از رنگ‌هایی کاملاً صنعتی در تولید این لواشک‌ها استفاده شده است که در کارخانه‌های تولید فرش به کار می‌رود.
در بازرسی از یکی از رستوران‌های منطقه نیز بازرسان با مواد پروتئینی با تاریخ انقضای مخدوش مواجه شدند که علاوه بر نمونه برداری، برای توقیف کامل این مواد غذایی دستورات لازم داده شد.
همچنین در یکی دیگر از واحدهای عرضه‌کننده مواد پروتئینی هم مشخص شد کله پاچه پاک نشده و با پوست در کنار گوشت مرغ نگهداری می‌شود.
رئیس گشت‌های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران از بازدیدهای سرزده گشت‌های تعزیرات حکومتی در تمام ساعات شبانه روز و حتی روزهای تعطیل از واحدهای صنفی خبر داد و گفت: شهروندان در صورتی که با هرگونه تخلف مواجه شدند مراتب را به تعزیرات حکومتی استان تهران منعکس کنند و مطمئن باشند موضوع پیگیری خواهد شد.
بهمن حسن بیگی افزود‌: تخلفاتی در حوزه‌های بهداشتی در این مراکز مشاهده شده است که علاوه بر معدوم سازی، پرونده این واحدها نیز برای بررسی به تعزیرات ارجاع شد.