kayhan.ir

کد خبر: ۷۱۸۹۵
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶

انهدام بولدوزر نظامیان صهیونیست به دست رزمندگان مقاومت در نوار غزه

مقاومت فلسطین یک دستگاه بولدوزر رژیم صهیونیستی در حین یورش به شرق غزه را منفجر کرده که بر اثر آن تعدادی از نظامیان صهیونیست در این حادثه زخمی شدند.


به گزارش تسنیم به نقل از رسانه‌های خبری فلسطین، منابع محلی گفتند که مقاومت صبح روز جمعه یک دستگاه بولدوزر ارتش رژیم صهیونیستی را در شرق حی‌الزیتون هدف قرار داد و پس از آن نیروهای اشغالگر این بولدوزر را از منطقه خارج کردند.
تعدادی از نظامیان صهیونیست در این حادثه زخمی شدند اما سایت‌های اسرائیلی تنها به وقوع انفجار بزرگ در یک دستگاه بولدوزر اشاره کردند.
از سوی دیگر نظامیان رژیم صهیونیستی راهپیمایی مسالمت‌آمیز هفتگی اهالی روستاهای فلسطینی که با مشارکت گروه رزمندگان، نیروهای ملی، اسلامی، ده‌ها خارجی و فعالان صلح مخالف نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی برگزار شد را سرکوب کردند.
به گزارش ایرنا، عده‌ای از تظاهرکنندگان با شلیک گلوله زخمی و شماری دیگر بر اثر استنشاق گاز اشک‌آور دچار خفگی شدند.
از آغاز انتفاضه قدس در اول اکتبر (9 مهرماه)‌تاکنون 211 فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان در کرانه باختری، نوار غزه و سرزمین‌های اشغالی به شهادت رسیدند.
تداوم همکاری تشکیلات با صهیونیست‌ها
جنبش حماس ضمن محکوم کردن همکاری امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین با رژیم صهیونیستی، آن را ضربه سختی به انتفاضه قدس برشمرد.
به گزارش تسنیم، حماس تاکید کرد که اسارت فلسطینیان به محض آزادی از زندان‌های تشکیلات خودگردان دلیل واضحی بر افزایش همکاری امنیتی میان تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی است.
در همین رابطه فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی فاش کرد که سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان 40 درصد عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان در جریان انتفاضه قدس را خنثی کرده‌اند.