kayhan.ir

کد خبر: ۷۰۴۰
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۹

حوادث کوتاه از کشور


مرگ خاموش 4 نفر
ارومیه- واحد مرکزی خبر: استنشاق گاز مونوکسید کربن 4 نفر را در شاهین‌دژ به کام مرگ کشاند.
فرمانده انتظامی شاهین‌دژ گفت: در این حادثه که  در روستای داشکسن شاهین‌دژ اتفاق افتاد 4 مرد 39، 36، 35 و 48 ساله دچار خفگی شده و جان خود را از دست دادند.
سرهنگ افراسیاب استفاده از موتور برق برای ایجاد روشنایی در منزل و استنشاق گاز مونوکسید کربن حاصل از آن را علت این حادثه عنوان کرد.

برخورد پراید با اتوبوس

مهاباد- ایرنا: در یک حادثه رانندگی در محور ارومیه به مهاباد در آذربایجان‌غربی که بامداد دیروز به وقوع پیوست 3 نفر جان خود را از دست دادند.
این حادثه در کیلومتر 45 جاده ارومیه- مهاباد روی داد که در آن یک دستگاه پراید با یک دستگاه اتوبوس مسافربری برخورد کرد و 3 تن از سرنشینان پراید در دم کشته شدند.
کارشناسان پلیس راه آذربایجان‌غربی علت حادثه را دور زدن راننده پراید در مکان نامناسب از این جاده عنوان کردند.

2 تصادف؛ 3 کشته
تبریز- ایرنا: وقوع دو فقره سانحه رانندگی در جاده‌های آذربایجان‌شرقی 3 نفر کشته و 5 مجروح برجای گذاشت.
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی این استان روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: عصر روز گذشته یک دستگاه کامیون با یک دستگاه موتورسیکلت در کیلومتر 30 جاده مراغه- هشترود برخورد کرد.
حبیب حسینقلی‌زاده افزود: در اثر این سانحه راکب موتورسیکلت در دم جان خود را از دست داد و راکب دیگر آن مصدوم شد که به وسیله آمبولانس پایگاه فوریت‌های پزشکی نظر کهریز به بیمارستان امام حسین(ع) هشترود انتقال یافت.
وی همچنین از برخورد دو دستگاه خودروسواری در جاده اهر- تبریز خبر داد و گفت: در اثر برخورد یک دستگاه خودرو سواری تندر 90 با یک دستگاه پژو در کیلومتر 20 جاده اهر- تبریز دو نفر از سرنشینان خودروها در دم جان خود را از دست دادند.
در این سانحه 4 نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

مرگ در اثر گاز مونوکسید کربن
اصفهان- خبرنگار کیهان: رئيس اداره اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان از فوت دو شهروند اصفهانی بر اثر مسمومیت با گاز منوکسید کربن در شامگاه جمعه گذشته خبر داد.
مهرزاد آرتنگ اظهار داشت: دو نفر در منزلی واقع در یکی از محلات شهرستان اصفهان،  بر اثر مسمومیت با گاز سمی منوکسیدکربن جان خود را از دست دادند.

توقیف محموله قاچاق
زرین‌شهر - خبرنگار کیهان:با تلاش ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان لنجان در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس مسافربری، محموله کالای قاچاقی به ارزش 500 میلیون ریال کشف شد.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان گفت: ماموران یگان امداد این فرماندهی حین کنترل محورهای ورودی و خروجی شهر به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
سرهنگ رضا عرب عامری افزود: پس از توقف خودرو ماموران با هماهنگی مقام قضایی از داخل آن بازرسی به عمل آوردند که در نتیجه تعداد 286 عدد کاپوچینو خارجی، 23 تخته پتوی خارجی، 5 دستگاه تلویزیون ال‌جی، 3 دستگاه ماشین‌ لباسشویی و حدود 1000 لیتر روغن خوراکی سوخته کشف شد.
وی گفت در این ارتباط خودرو و کالاهای قاچاق کشف شده توقیف و 3 نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سقوط کامیون به رودخانه

تبریز - خبرنگار کیهان:دو کامیون به داخل رودخانه «آجی‌چای» تبریز سقوط کردند. حادثه زمانی رخ داد که کامیون «لیلاند» در مسیر جنوب به شمال با کامیون «داف» برخورد و هر دو کامیون از روی پل آجی‌چای، به رودخانه سقوط کردند.راننده و سرنشین کامیون‌ها، به بیمارستان انتقال داده شدند.