kayhan.ir

کد خبر: ۷۰۰۲۹
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۹

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* به دروغ خبر از گشایش هزار ال‌سی دادند حال اعلام می‌کنند این کار نمادین بوده ولی آیا در محضر خدا هم این عناوین پذیرفتنی است؟
7873---0912
* آقایان عراقچی و صالحی در مجلس شورای اسلامی با حرارت و انرژی تمام از برجام دفاع کردند ولی امروز معلوم شد که کارشان هیچ دست‌آوردی برای ایران نداشته است. تحریم‌ها همچنان ادامه دارد و آقای صالحی می‌گوید وزارت امور خارجه باید بحران ادامه تحریم‌ها را حل کند!
حیدری
* حضور مردم در پای صندوق‌های رأی علاوه بر حماسه سیاسی دیگری که رقم زد ثمرات دیگری نیز داشت از جمله اینکه نطق ناطقین برجام به راستگویی با مردم باز شد و حقیقت‌های پسابرجام و عدم تحقق وعده‌های طرف مقابل را اعلام کردند.
نراقی
* پیروز کسی است که پا از چارچوب حق بیرون نگذارد و به گناه آلوده نشود. امام حسین(ع) در اوج مظلومیت سر مبارکشان از تن جدا گردید و بر سر نیزه قرار گرفت اما پیروز میدان کربلا او بود.
2913---0912
* خانم سلحشوری نماینده جدیدی که در مصاحبه با خبرنگار خارجی سخنان نامقبولی بیان کرده بود توجه کند چنین مصاحبه‌های شبهه‌ناک چه به عمد بوده باشد و چه به سهو که عدم تکرار هوشیاری و دقت لازم را طلب می‌کند به هر حال از اینکه بابت این مصاحبه که متن آن برای قاطبه مردم جدی و حائز اهمیت است عذرخواهی کردند متشکریم و توفیق روزافزون منتخبین مردم را در اجرای احکام و اصول اسلامی و اجرای قانون اساسی از خداوند منان خواهانیم.
محمودی
* انگلیسی‌ها در گذشته برای تبلیغ مسیحیت در شهر بوشهر درمانگاهی احداث کرده بودند اما وقتی برق درمانگاه وصل و چراغ‌ها روشن شد همه مراجعین بلند صلوات فرستادند. غرض اینکه با این همه زحمتی که اصلاح‌طلبان برای انتخابات کشیدند شهرستان‌ها به جناح رقیب آنها رأی دادند. بی‌جهت نیست که یکی از اصلاح‌طلبان به ما شهرستانی‌ها فحش داده است. چون هر چه رشته کرده بودند پنبه شد.
یزدانی
* آقای مرعشی از رأی ندادن شهرستانی‌ها به اصلاح‌طلبان ناراحت شده آنان را عقب افتاده خطاب کرده است. بنده برعکس معتقدم زنگ بیداری را این بار شهرستانی‌ها به صدا درآورده‌اند.
1740---0936 و 3104---0912
* آقای مرعشی از مدعیان اصلاح‌طلب خودش از کجا آمده که امروز شهرستانی‌ها را قبول ندارد و تهمت عقب افتاده به آنها می‌زند.
2359---0919
* از شهرستان اقلید تماس گرفته‌ام می‌خواهم عرض بکنم. قدردان همه هم‌وطنانی هستم که نیروهای ارزشی و اصول‌گرا را برای نمایندگی مجلس انتخاب کردند و به خانه ملت فرستادند.
5723---0913
* کسانی که بابت برجام از دست رئیس جمهور مدال گرفتند خدا وکیلی در خلوت خود خدا را قاضی کنند که در این مذاکرات چه دادند و چه گرفتند. چند روز خوشی‌های دنیا تمام خواهد شد. آن گاه ما هستیم و حقوق یک ملت که برآورده نشده است.
6858---0919
* از مردم لاهیجان که با انتخاب فرد شایسته و لایق به مجلس دین خود را به نظام ادا کردند تشکر می‌کنم و به یاوه‌گویان خیانت‌کار فراری خارج‌نشین می‌گویم منتخبین مردم برای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی به طور قطع و یقین در جهت اعتلای قانون اساسی کشور و رهبری و ولایت حرکت خواهند کرد.
آب‌پیکر- لاهیجان
* واقعاً باید از مردم با بصیرت و موقعیت‌شناس شهرستان‌های کشور تقدیر و تشکر کرد.
9654---0937
* روز‌نامه زنجیره‌ای آرمان به حدی کینه‌ای است که در چاپ عکس‌های 16 نفر منتخب تهران برای مجلس خبرگان عکس آیت‌الله جنتی را حذف کرده است. بنویسید کینه‌ورزی هم حدی دارد. این نوع‌اش را تا حال ندیده بودیم. بنا به فرمایش امام حسین(ع) در روز عاشورا اگر دین ندارید حداقل آزاد مرد باشید.
علیمردانی
* حسینیه جماران که روزی میعادگاه عاشقان، شهیدان و رزمندگان اسلام بود و خاطرات فراوانی از دم مسیحائی امام راحل و اشک‌ریزان آن ولی خدا در مراسم عزای حضرت اباعبدالله با نوای حاج آقا کوثری دارد، امروز تبدیل به باشگاه برخی از احزاب خاص شده و اخیراً به جولانگاه برخی دختران بدحجاب و بزک کرده و بنا به برخی گزارش‌ها به جشن پس از انتخابات در ایام فاطمیه تبدیل شد شایسته است. مؤسسه نشر آثار امام راحل و مدیریت بیت آن بزرگ سفر کرده تدبیری برای حفظ قداست این مکان مقدس داشته باشد.
عسگری
* از طرفی زمین‌های کشاورزی اطراف همه شهرها تبدیل به مسکونی می‌شود و از سوی دیگر به جای توسعه کشاورزی و دامپروری به توسعه صنعت خودرو پرداخته و یا مدرن‌ترین هواپیما خریداری می‌شود. اینها خطاهای استراتژیک دولت می‌باشد و باید اصلاح شود.
نیکنام- قم
* با اینکه کمتر از 3 هفته به پایان سال مانده است هنوز دولت سبد کالای افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی را اعلام نکرده است. چرا؟
4643---0936
* از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخواست می‌شود میزان افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی در سال آینده را اعلام کند.
2619---0990
* در خط اتوبوسرانی اسلامشهر- مترو شاهد روزهای جمعه هیچ اتوبوسی کار نمی‌کند. چرا از سوی مدیران شرکت واحد روی رانندگان اتوبوس‌های تحت پوشش هیچ نظارت و کنترلی وجود ندارد تا این مشکلات ما قشر ضعیف و حومه‌نشین را رنج ندهد.
داورزنی
* پسرم با مدرک لیسانس حسابداری مجبور شده با معرفی خود به عنوان دیپلمه نظافتچی یک شرکت با حقوق 500 هزار تومان بشود تا سربار خانواده نباشد. اگر در دولت گوش شنوایی در کار باشد همین یک مورد بس است.
حجت‌الله شاهین
* چرا باید دولت کاری برای بهبود وضع اقتصادی و معیشت مردم نکند و مجبور بشود برای جبران سوء‌ تغذیه ناشی از آن در مدارس قرص‌های آهن و ویتامین به دانش‌آموزان بدهد؟
0161---0911
* رئیس‌جمهور اظهار می‌دارد که بازسازی ناوگان هوائی در سایه برجام است. لطف کنند این را هم بفرمایند که تعطیلی کارخانه‌ها، رکود، تورم، گرانی، بتن‌ریزی نیروگاه هسته‌ای اراک و تعطیلی نطنز و فردو و اخراج هزار نفر دانشمندان و نخبگان و جذب 40 نفر از آنها توسط کشورهای خارجی در سایه چیست؟!
9590---0914
* بازارهای شب عید برپا شده ضرورت دارد سازمان تعزیرات حکومتی در این ایام درخصوص فروش محصولات و اجناس و جلوگیری از اجحاف به مردم نظارت و کنترل بیشتری داشته باشد.
6263---0938