kayhan.ir

کد خبر: ۶۹۴۸۵
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵

فوت جوان بسیجی حین شمارش آراء

یکی از اعضای هیئت نظارت بر انتخابات حین شمارش آراء جان باخت.


به گزارش خبرنگار کیهان، «وحید قربانپور» که روز جمعه به عنوان یکی از اعضای هیئت نظارت شورای نگهبان در یکی از سه صندوق انتخابات مسجد الزهرا(س) تهران واقع در خانی‌آباد نو حضور داشت، پس از ساعتها حضور فعال و مستمر در برگزاری انتخابات بامداد شنبه حین شمارش آراء دچار ایست قلبی  شد و جان سپرد.
این جوان 25 ساله که از نیروهای ارزشی و بسیجیان محله خانی آباد نو بود از ساعتی قبل از شروع اخذ آراء  با حضور در محل رأی گیری، در روند مقدمات و برگزاری انتخابات کمک شایانی داشت و پس از اتمام اخذ آراء هم به عنوان ناظر شورای نگهبان بر نحوه شمارش آراء  نظارت داشت.
به گفته یکی از دوستان و همراهان این جوان، ساعت 4 صبح دیروز زمانی که شمارش آراء رو به پایان بود مرحوم قربانپور با ابراز خستگی و ضعف نقش زمین شد که بلافاصله با اورژانس تماس گرفته شد، که حضور سریع نیروهای اورژانس و تلاش زیاد آنها برای احیای وی هم نتیجه بخش نبود و این جوان که به گفته عوامل اورژانس دچار ایست قلبی شده و فاقد علائم حیاتی بود پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.
طی تماسی که خبرنگار کیهان با سایر اعضای حاضر در پای صندوق رأی داشته است، مطلع شدیم مراجع قانونی در حال بررسی و مشخص نمودن علت واقعی فوت این جوان بسیجی هستند.
هرچند علت اصلی فوت مرحوم قربانپور هنوز رسماً اعلام نشده اما به گفته شاهدان ماجرا به نظر می‎آید فشار کار برگزاری و نظارت بر انتخابات طی ساعت‌های متمادی و تلاش مجدانه وی در برگزاری و نظارت بر روند انتخابات در این اتفاق تلخ بی‌تأثیر نبوده است.