kayhan.ir

کد خبر: ۶۸۸۶۴
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰

عارف: بی‌بی‌سی شیطنت می‌کند /کواکبیان: گور پدر بی‌بی‌سی !

رئیس شورای سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان در پاسخ به سؤالی درباره تحلیل خود از فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرموده‌اند «اگر دشمن از کسی حمایت کرد شما به آن شک کنید»، گفت: قطعاً آقا درست می‌گویند.


محمدرضا عارف رئیس شورای سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان در گفت‌وگو با تسنیم در پاسخ به سؤالی درباره حمایت رسانه‌های بیگانه همچون بی‌بی‌سی انگلیس از لیست اصلاح طلبان و آقای هاشمی، گفت: کی حرف‌های بی‌بی‌سی برای ما مستند بوده است؟ آیا بی‌بی‌سی به‌دنبال خیر و صلاح کشور ماست؟
وی در پاسخ به این سؤال که چرا بی‌بی‌سی از اصلاح‌طلبان حمایت می‌کند، تصریح کرد: آنها حرف خودشان را می‌زنند.
عارف در پاسخ به این سؤال که چرا رسانه‌های بیگانه درباره اصولگرایان از این حرف‌ها نمی‌زنند، گفت: آنها برای ایجاد فتنه و تفرقه این کار را می‌کنند؛ برای اینکه چهره‌های مؤمن، انقلابی و همیشه در صحنه را زیر سؤال ببرند و حالا یک عده هم تکلیف شرعی خود می‌دانند که به این امر دامن بزنند.
مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری نیز در مناظره با مسعود میرکاظمی وزیر نفت دولت نهم که عصر دیروز در دانشگاه امیرکبیر و به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد گفت:  این روزها گفته می‌شود که لیست اصلاح‌طلبان مورد تایید BBC است. گور پدر BBC. شما چرا این را نمی‌گویید که ما در لیست‌مان چندین ایثارگر و خانواده شهدا را قرار داده‌ایم.