kayhan.ir

کد خبر: ۶۵۷۶۱
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۲
سعید جلیلی:

تردید در مقاومت مهم‌ترین حربه دشمن برای نفوذ است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تردید در باورهایی همچون مقاومت مهم‌ترین رویکرد دشمن در بحث نفوذ است.


به گزارش ایرنا، «سعید جلیلی» پنجشنبه‌شب در یادواره سردار شهید حسینی محراب در مشهد افزود: خداباوری و مردم باوری زمینه‌ساز تمام پیروزی‌هاست و تنها تردید می‌تواند زمینه نفوذ را برای دشمنان فراهم کند.
وی با اشاره به اینکه ایمان یک ملت و باور یک نظام باعث شکست دشمنان می‌شود، ادامه داد: در هر نقطه‌ای از جهان که این مدل شکل گرفته توانسته پیروزی را از آن خود کند.
جلیلی به فعالیت 170 شبکه ماهواره‌ای برای ایجاد اوقات فراغت و نفوذ درجامعه ایران اشاره کرد و اظهارداشت: دشمن به دنبال به انحراف کشاندن مردم و انصراف آنها از مبارزه است و در این زمینه تمام تلاش خود را به کار بسته است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اگر مدل دفاع مقدس تکثیر شود پیروزی‌های پی‌در‌پی به دست می‌آید، اظهار کرد: برخی از همین کشورها مدعی بودند که یمن را یک شبه تصرف می‌کنند اما امروز پیشروی‌های چندانی نداشته‌اند.
وی خاطر‌نشان کرد: آنچه برای کشور ما رفاه را به همراه می‌آورد پیاده‌سازی همان مدل دفاع مقدس است و در یک کلام می‌توان گفت که گنج جنگ تحمیلی ما اقتصاد مقاومتی است.
جلیلی تصریح کرد: بسیاری از کشورهای بزرگ دنیا به این موضوع پی برده‌اند که تمدنی بزرگ در حال شکل‌گیری است و بر همین اساس تمام توان خود را برای تضعیف جمهوری اسلامی به کار گرفته‌اند.