kayhan.ir

کد خبر: ۶۵۴۷۳
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۳
رئیس سازمان بسیج رسانه :

200 شهید عرصه رسانه تاکنون شناسایی شده‌اند

رئیس سازمان بسیج رسانه تاکید کرد : متاسفانه در برنامه‌های پنجم و ششم به رسانه توجه نشده و این مسئله بسیار مهمی است.


محمود بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه در نشست‌خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به تشکیل سازمان بسیج رسانه، اظهار داشت: 4 سال است که از آغاز فعالیت سازمان بسیج رسانه می‌گذرد و در این سال‌ها آموزش و جذب در اولویت کار ما بوده است.
وی ادامه داد: تاکنون نزدیک به 10 هزار خبرنگار عضو این سازمان شده‌اند و بیش از 120 دفتر بسیج رسانه در کشور فعالیت می‌کنند.
رئیس سازمان بسیج رسانه با اشاره به بی‌توجهی به برنامه‌های پنجم و ششم توسعه برای رفاه و معیشت خبرنگاران، خاطرنشان کرد: متاسفانه در برنامه‌های پنجم و ششم به رسانه توجه نشده و این مسئله بسیار مهمی است. باید از مسئولان بخواهیم که در برنامه ششم توسعه توجه بیشتری بر حوزه رسانه داشته باشند.
وی به اولین دوره جشنواره ابوذر اشاره کردو افزود : این جشنواره قرار است تا پایان سال برگزار شود. تاکنون بیش از 1200 اثر در این جشنواره شرکت کرده‌اند و به دلیل استقبال علاقمندان تاریخ ارسال آثار تا 5 بهمن تمدید شده است. بصیری به شناسایی شهدای بسیج رسانه اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از 200 شهید عرصه رسانه شناسایی شده‌اند.
به گزارش تسنیم رئیس سازمان بسیج رسانه از برگزاری همایش گرامیداشت شهدای خبرنگار و روز بسیج رسانه خبر داد و تاکید کرد : قصد داریم در این همایش از پیشکسوتان عرصه خبر که فعالیت طولانی را در تمام صحنه‌ها از جمله دفاع مقدس داشته‌اند، تجلیل کنیم.