kayhan.ir

کد خبر: ۶۴۰۸۳
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳
به دلیل دستور برای برخورد با بدحجابی

خانواده شهدا از دادستان تهران تقدیر کردند

هیئت خانواده شهدا و ایثارگران به نمایندگی از جمعی از خانواده‌های معزز شهدا از دادستان تهران به دلیل دستور به نیروی انتظامی برای برخورد با بدحجابان و جمع‌آوری ماهواره‌ها از سطح شهر تقدیر کرد.


به گزارش مهر، در بخشی از این بیانیه آمده است: این روزها  که خانواده داغ دیده شهدا وقتی از میانه خیابان‌های شهر رد می‌شوند داغ دلهایشان از بدحجابی دخترکان سرزمینمان تازه می‌شود و یاد وصیت‌نامه‌های جوانان شهیدشان می‌افتند که سیاهی چادر زنان این سرزمین را از سرخی خونشان با ارزش‌تر دانستند. جوانان شهیدی که نه فقط در دهه 60 و درجنگ تحمیلی بلکه امروز نیز به نام مدافعان حرم حضرت زینب(س) از ناموس شیعه دفاع می‌کنند؛ اما متأسفانه نفوذ فرهنگی و تلاش دشمنان قسم‌خورده این مرز و بوم از داخل و خارج  و طرق مختلف بی‌عفتی و بی‌حیایی برخی از زنان را به دنبال داشته و هزاران فساد اخلاقی را از شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای در کشور عزیز و اسلامی‌مان ایجاد نموده است.
خانواده شهدا و ایثارگران از دستور ویژه دادستان تهران به منظور اجرای منویات رهبر انقلاب و برخورد با نفوذ فرهنگی دشمن تقدیر و تشکر کردند و نوشتند: از برادر پاسدار اشتری فرماندهی محترم نیروی انتظامی نیز خواستار برخورد سریع با پدیده بدحجابی  و جمع‌آوری ماهواره‌ها هستیم.