kayhan.ir

کد خبر: ۶۳۶۶۹
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۷
تشریح چگونگی آغاز همکاری مربیان جدید با تیم ملی والیبال ایران

لوزانو در دیدار با داورزنی: با هم رؤیایمان را می‌سازیم

سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران که صبح دیروز برای ارائه برنامه‌هایش و امضای قرارداد به فدراسیون رفته بود در دیدار با داورزنی گفت: با هم رویایمان را می‌سازیم.


رائول لوزانوی آرژانتینی به همراه خوان سی‌چلو یکشنبه‌شب گذشته به تهران رسیدند. آنها بعد از استراحت صبح دیروز  برای ارائه برنامه و امضای قرارداد در محل فدراسیون حاضر شدند. لوزانو در دیدار با داورزنی با ابراز تمایل به همکاری بلند مدت با فدراسیون والیبال ایران گفت: از حضور در ایران خیلی خوشحالم. آمده‌ام تا همه با هم رویایمان را بسازیم.
رئیس فدراسیون والیبال با اشاره به نهایی شدن قرارداد لوزانو و سیچلو، چگونگی آغاز همکاری آنها را تشریح کرد و گفت: هر دو مربی لیگ برتر را زیر نظر دارند، یکی از نزدیک و دیگری از طریق فیلم. محمدرضا داورزنی با اشاره به سفر لوزانو و خوان سیچلو به ایران به منظور انجام مذاکرات نهایی برای عقد قرارداد به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال اظهار داشت: طی سال‌های گذشته فدراسیون والیبال به تمام اهداف خود در زمینه‌های مختلف دست یافت اما در این بین تنها هدف باقیمانده، کسب سهمیه المپیک و حضور در این بازی‌هاست که مصمم هستیم برای سال آینده به آن دست یابیم و بر همین اساس کسب سهمیه اولویت اول این روزهای فدراسیون والیبال است. رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه پوست‌اندازی و جوانگرایی در هر تیمی باید بعد از المپیک انجام شود، گفت: اولویت فعلی این است که نواقص موجود را برطرف کنیم و بعد از اینکه به سهمیه موردنظر رسیدیم، برای دیگر اهداف مثل حضور متوالی که در لیگ جهانی داریم، مسابقات قهرمان قهرمانان جهان، المپیک ۲۰۲۰ و ... گام برداریم و در این راستا از مربیان موردنظر برنامه بگیریم تا با اطمینان بیشتر مسیر رو به رشد خود را ادامه دهیم.
رئیس فدراسیون والیبال تاکید کرد: بعد از اتمام مرحله برگشت لیگ برتر در دهه اول اسفندماه اردوی آمادگی تیم ملی با حضور بازیکنان تیم‌هایی که از لیگ خداحافظی کرده‌اند، آغاز می‌شود. بعد از اتمام کامل مسابقات هم دیگر نفرات به این اردو اضافه می‌شوند.