kayhan.ir

کد خبر: ۶۳۵۷۱
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۹

سوانح رانندگی در جاده‌های کشور 11 کشته و 16 مجروح برجای گذاشت

حوادث رانندگی در محورهای مختلف کشور 11 کشته و 16 مجروح بر جای گذاشت.


به گزارش خبرگزاری‌ها، بخشدار کنار تخته استان فارس گفت: حدود ساعت 20 شامگاه شنبه دو دستگاه خودرو پژو 405 و یک دستگاه خودروی پیکاب در جاده کازرون - کنار تخته فارس با یکدیگر به شدت برخورد کردند.
سیدحبیب هاشمی با بیان اینکه در تصادف مزبور خودروها آتش گرفتند، افزود: در این حادثه راننده پیکاب و سرنشین آن و راننده پژو سواری 405 به علت آسیب دیدگی و سوختگی شدید در دم فوت و چهار نفر از سرنشینان پژو 405 که همگی زن بودند نیز مجروح شدند.
وی ادامه داد: افراد زخمی شده با کمک نیروهای اورژانس به بیمارستان ولیعصر(عج) کازرون انتقال یافتند.
بخشدار کنار تخته گفت: وضعیت زخمی‌شدگان این حادثه وخیم گزارش شده است.علت وقوع این تصادف در دست بررسی است.فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان نیز گفت: برخورد یک دستگاه کامیون کشنده با سواری سمند در مسیر فرعی نکو جهان نیکشهر در جنوب استان سه‌کشته و پنج مجروح برجای گذاشت.
سرهنگ محمدرضا کورسی افزود: کارشناسان در بررسی محل، علت این سانحه رانندگی را انحراف به چپ کامیون کشنده تشخیص دادند.
از سوی دیگر رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان اظهار کرد: بر اثر برخورد موتورسیکلت و یک خودرو در ساعت 18 شنبه، در کیلومتر دو سربندر - ماهشهر یک نفر کشته و یک نفر مصدوم شد.
شهریار میرخشتی افزود: واژگونی یک دستگاه خودروی پژو 405 در همین روز در کیلومتر 20 امیدیه به دیلم نیز 2 کشته و 2 مصدوم برجا گذاشت.تخطی از سرعت مطمئنه، سبقت غیرمجاز، خواب‌آلودگی، جاده نامناسب و توجه نکردن به جلو از عوامل اصلی تصادفات جاده‌ای در خوزستان است.
رئیس پلیس راه استان همدان  هم گفت: در اثر برخورد پژو پارس، وانت و تریلر در محور ملایر به بروجرد یک نفر جان خود را از دست داد و 2 نفر دیگر مجروح شدند.
مهدی شاکری علت این حادثه را انحراف و سبقت غیرمجاز خودروی پژو پارس دانست و افزود: مه‌آلودگی هم باعث کاهش میدان دیده شده بود.
وی به تصادف دیگری در همدان اشاره کرد و گفت: ساعت 11 صبح دیروز واژگونی وانت پیکان در محور روستایی خسروآباد از توابع اسدآباد منجر به فوت راننده 57 ساله شد.
شاکری علت تصادف را تخطی از سرعت مطمئنه در سر پیچ عنوان کرد.