kayhan.ir

کد خبر: ۶۳۵۶۴
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۴

اخبار کوتاه از فوتبال

برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال در ۲۳ دی ماه
با تأیید گزارش مالی فدراسیون فوتبال مجمع این فدراسیون اواخر دی‌ماه برگزار خواهد شد. جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال کشورمان دیروز برگزار شد که در این جلسه هیئت رئیسه گزارش مالی فدراسیون را تأیید کرد تا تاریخ برگزاری مجمع آن نیز مشخص شود. طبق تصمیم اتخاذ شده توسط هیئت رئیسه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال 23 دی‌ماه برگزار خواهد شد و قرار است گزارش مالی به همراه دعوتنامه برای اعضای مجمع ارسال شود. این مجمع قرار بود در تاریخ 5 دی‌ماه برگزار شود که به دلیل آماده نبودن گزارش مالی لغو شد.
پورحیدری: نسبت به روزهای گذشته بهترم
سرپرست تیم فوتبال استقلال برای آبی‌پوشان در دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز در مرحله نیمه نهایی جام حذفی آرزوی موفقیت کرد.منصور پورحیدری که در بیمارستان ایران‌مهر بستری است، اظهار داشت: خدا را شکر نسبت به چند روز گذشته بهتر هستم. از همه پرسنل و عوامل بیمارستان کمال تشکر را دارم که در این مدت همراه من بودند. سرپرست تیم فوتبال استقلال در مورد دیدار روز سه‌شنبه استقلال مقابل تراکتورسازی گفت: امیدوارم بازیکنان استقلال مقابل این تیم موفق باشند و دل هواداران و من را شاد کنند. پورحیدری در پایان عنوان کرد: امروز(دیروز) با پزشک معالجم صحبت کردم. او اعلام کرد که ان‌شاء‌الله به زودی از بیمارستان مرخص می‌شوم.
برگزاری قطعی اردوی پرسپولیس در دبی
مربی تیم فوتبال پر‌سپولیس از قطعی بودن برگزاری اردوی این تیم در دبی خبر داد. مصطفی قنبرپور درباره اردوی پر‌سپولیس در نیم فصل  گفت: برانکو ایوانکوویچ یک اردوی 10 روزه را درخواست داده که با موافقت باشگاه مواجه شده است. البته هنوز تاریخ دقیق برگزاری این اردو که قرار است در دبی برگزار شود مشخص نشده است.
وضعیت بد بازیکنان ایرانی در قطر
مدیر باشگاه العربی قطر تاکید کرد که این باشگاه از عملکرد اشکان دژاگه راضی نیست و ماندن او در این تیم بستگی به عملکرد او در دو دیدار اخیر العربی در لیگ ستارگان قطر دارد.دژاگه تنها بازیکن ایرانی نیست که به احتمال زیاد قرارداد او تمدید نخواهد شد. دیگر بازیکنان ایرانی هم وضعیت خوبی ندارند و به احتمال خیلی زیاد در زمستان به اجبار از لیگ قطر جدا خواهند شد. محمد نوری که در المسیمیر بازی می‌کند نتوانسته انتظارات را برآورده کند و به احتمال خیلی زیاد او هم در نیم فصل از این تیم قطری جدا خواهد شد. مسعود شجاعی هم که با وجود این که فرصت بازی زیاد به او رسیده است اما نتوانسته در الغرافه خوب ظاهر شود و انتظارات را بر آورده کند. مجتبی جباری و پژمان منتظری هم در فصل جاری با الأهلی عملکرد خوبی نداشته‌اند. جباری در دو فصل قبل بهترین بازیکن الأهلی بود اما در فصل جاری خوب ظاهر نشده است و حتی در یک بازی هم پنالتی از دست داد. با توجه به عملکرد بسیار ضعیف الأهلی در فصل جاری و احتمال زیاد برکناری زلاتکو کرانچار و آمدن سرمربی جدید احتمال جواب کردن جباری و منتظری زیاد است به ویژه منتظری که در چند بازی اخیر الأهلی هم نتوانسته به خاطر نیمکت‌نشینی به میدان رود.آندرانیک تیموریان، دیگر بازیکن ایرانی شاغل در لیگ قطر است که او هم وضعیت خوبی ندارد. رسانه‌های قطری بارها از احتمال زیاد جدایی تیموریان سخن به میان آورده‌اند با این حال او در ترکیب اصلی تیمش به میدان می‌رود.
آخرین اخبار نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر
* تیم فوتبال گسترش فولاد در پایان نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر با درخواست جدایی سعید دقیقی و ایوب کلانتری موافقت کرد. نقل و انتقالات نیم فصل از 2 دی آغاز می‌شود.
* سامان نریما‌ن‌جهان و سعید آقایی برای گذراندن خدمت سربازی در تراکتورسازی حضور داشتند. این دو بازیکن در آبان‌ماه خدمتشان به پایان رسید و باید به گسترش فولاد باز می‌گشتند اما با توافق مسئولان دو تیم قرار شد آنها به فعالیت خود در تراکتورسازی ادامه دهند.
* محسن فروزان دروازه‌بان پیشین تیم‌های استقلال و سیاه‌جامگان دیروز مذاکراتی با مسئولان باشگاه راه‌آهن انجام داد و به توافقات اولیه هم دست یافت.
* تیم فوتبال سیاه‌جامگان برای تقویت خود در نیم فصل دوم لیگ برتر اقدام به جذب چند بازیکن کرده است. در همین راستا ایمان موسوی (از اول فصل در سیاه‌جامگان قرارداد بسته بود) مهدی مناری (هلال احمر کیش) محسن آقایی (سپاهان) و کورده (‌ای‌اف‌سی یونایتد سوئد) جذب تیم سیاه‌جامگان شده‌اند و زیر نظر فرهاد کاظمی کار خواهند کرد.
تراکتورسازی در خطر کسر 6 امتیاز
باشگاه تراکتورسازی در آستانه کسر شش امتیاز قرار گرفت.با شکایت اشپیتیم آرفی از باشگاه تراکتورسازی این تیم در آستانه کسر 6 امتیاز قرار گرفت.سعید عباسی مدیرعامل تراکتورسازی این خبر را تایید کرد.