kayhan.ir

کد خبر: ۶۲۱۹۱
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴

خواندنی از ورزش ایران


*تیم ملی تکواندوی ایران، برای شرکت در فینال گرندپری و جام جهانی، بامداد امروز راهی مکزیک شد. مسابقات فینال گرندپری با حضور 8 تکواندوکار برتر رنکینگ المپیک در 4 وزن زنان و مردان روزهای 14 و 15 آذرماه و مسابقات جام جهانی روزهای 17 و 18 آذرماه در مکزیکوسیتی برگزار می‌شود. تیم ملی تکواندوی ایران برای شرکت در این رقابتها با 10 هوگوپوش که عبارتند از فرزان عاشورزاده (وزن اول)، بهنام اسبقی (وزن دوم)، مسعود حجی‌زواره (وزن سوم) و سجاد مردانی (وزن چهارم) نفرات تیم ایران در مسابقات فینال گرندپری و آرمین هادی‌پور، محمد کاظمی، ابوالفضل یعقوبی، فرزاد ذوالقدری، سعید رجبی و امید عمیدی عازم مکزیک شد.
*فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر ووشوی باشگاه‌های کشور در بخش مردان از روز پنج شنبه هفته جاری (12 آذر ماه) آغاز خواهد شد. در فصل جاری لیگ برتر ووشو 10 تیم حضور دارند و در 2 گروه به صورت رفت و برگشت به مصاف هم می‌روند که در پایان 2 تیم برتر هر گروه جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را به دست می‌آورند.
* نشست دوم اعضای کمیته فنی پیش از ظهر دیروز با حضور احمد سعادتمند سرپرست فدراسیون تنیس روی میز، در محل آکادمی بین‌المللی این رشته برگزار شد و در نهایت با پیشنهاد سرمربیان تیم‌های ملی بانوان و آقایان و نظر موافق تمامی اعضا، ندا شهسواری و نوشاد عالمیان دو چهره المپیکی پینگ‌پنگ ایران به عنوان نفر چهارم تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی مالزی شناخته شدند.