kayhan.ir

کد خبر: ۶۲۱۷۷
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴
باهنر در نشست خبری:

کاندیداها باید موضع خود را دربرابر فتنه مشخص کنند

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید کرد: فتنه یک فاجعه عظیم بود و از این رو کسانی که کاندیدا می‌شوند باید موضع خود را با فتنه مشخص کنند.



محمدرضا باهنر دبیرکل جبهه پیروان در نشست خبری روز گذشته برگزار شد ضمن تسلیت اربعین حسینی راهپیمایی اربعین را پدیده بی‌نظیری دانست که موقعیت مناسبی برای جهان تشیع به وجود می‌آورد.
باهنر با اشاره به هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام و شهدای بسیجی اظهار داشت: امروز بسیج در جهان اسلام توسعه یافته و ما شاهد موج بسیجی شدن در کشورهای اسلامی هستیم، آنها به شدت با زباله‌های تکفیری و تروریستی که معضل جهان بشریتند، درگیر هستند لذا امیدواریم با استقامت امت اسلامی این غده چرکین از بدنه اسلام دفع شود.
دبیرکل جبهه پیروان در ادامه  با بیان اینکه جلسات مختلف اصولگرایی یک نقطه مشترک دارد و آن هم تلاش برای وحدت است، خاطرنشان کرد: هیچ کدام از این گروه‌ها و جلسات محور نیستند.
وی افزود : جلسات سه‌جانبه اصولگرایان که یک سال طول کشید و مذاکراتشان نیز بسیار مفید بود، بحث‌شان همراهی و همدلی برای ایجاد وحدت بود.
باهنر خاطرنشان کرد: اوایل هفته آینده اصولگرایان فراخوان عمومی خواهند داشت و همه جلسات سه‌جانبه، چهارجانبه و هشت‌نفره تجمیع می‌شود.
وی درباره اظهارات عطریانفر که کارگزاران را محوریت اصلاح‌طلبان دانسته بود، گفت: همه به دنبال یک محور می‌گردند و بر سر آن  محور نیز دعواست و کارگزاران یا اعتدال و توسعه یا یک حزب دیگر خود را محور و مرکز می‌دانند و در اصولگرایی نیز همینطور است.
این فعال سیاسی در پاسخ به سوالی ، درباره ردپای فرزند مهاجرانی وزیر دولت اصلاحات در گم شدن دکل نفتی و رویه قوه قضاییه در برخورد با این موضوع و کرسنت یادآور شد: برخورد با مفسدین اقتصادی در دستور کار قوه قضاییه است و کارنامه آنها در این زمینه خوب و قابل دفاع است و قوه قضاییه با اصلاح‌طلبان و اصولگرایان برخورد می‌کند و از این رو برخوردهایش سیاسی نیست.
باهنر درباره حضور ناطق نوری در انتخابات نیز، گفت: ما آقای ناطق را سرمایه اصولگرایی می‌دانیم اما برخی تصور می‌کنند اگر او فعال شود یک اصلاح‌طلب خواهد بود در حالی که اگر آقای ناطق بیاید جریان اصولگرایی را مدیریت می‌کند اما هنوز می‌گوید که احساس تکلیف نمی‌کنم و قطعا کاندیدا نمی‌شوم، او حتی از اینکه فعال سیاسی هم شود ابا دارد.
به گزارش فارس  دبیرکل جبهه پیروان در پایان خاطرنشان کرد: فتنه یک فاجعه عظیم بود و از این رو کسانی که کاندیدا می‌شوند باید موضع خود را با فتنه مشخص کنند.