kayhan.ir

کد خبر: ۶۲۱۷۳
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۳
رئیس ستاد بزرگداشت یوم الله نهم دی:

کالبدشکافی صحیح و دقیق نهم دی ضرورت اساسی امروز است

رئیس ستاد بزرگداشت یوم الله 9 دی گفت: روایتگری صحیح حماسه 9 دی ضرورت امروز و کالبدشکافی صادقانه فتنه 88، نیازمند بصیرت و فهم عمیق و وظیفه ذاتی و خطیر رسانه‌های جریان انقلاب است.


به گزارش فارس،علی‌محمد نائینی رئیس ستاد بزرگداشت یوم الله 9 دی در جلسه‌ای که به‌منظور هماهنگی، برنامه‌ریزی و سیاستگذاری بزرگداشت حماسه 9 دی با حضور نمایندگان دستگاه‌ها و سازمان‌های مربوط و اعضای ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه 9 دی در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد گفت: متأسفانه استراتژی امروز تجدید‌نظر طلب‌ها و با همراهی برخی از رسانه‌های خودفروخته، تطهیر جریان فتنه و حتی فراموشی آن خیانت است.
رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه 9 دی با اشاره به این نکته که تطهیر جریان فتنه با توجه به خیانتی که در حق ملت و کشور داشتند غیرممکن است، گفت: حتی برخی از نخبگان در سال 88 عملکرد قابل قبولی نداشتند و با جریان فتنه همراهی کردند و یا در تحلیل و تشخیص و اقدام به‌موقع و انجام تکلیف و عزم و اراده خود ، دارای بحران و خلل شدند.
نائینی در خصوص بحث بزرگداشت حماسه 9 دی در سال جاری، خاطر نشان کرد: کالبدشکافی صحیح، دقیق و روایتگری صادقانه از قیام عاشورایی نهم دی ضرورت اساسی امروز است.
وی ادامه داد: کالبدشکافی دقیق و روایتگری صحیح از فتنه 88 نیازمند بصیرت و فهم عمیق به‌عنوان چراغ راه و اندیشه‌های تابناک امام(ره) و آرمان‌های انقلاب اسلامی به‌عنوان نقشه راه و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری به‌عنوان قطب‌نمای این مسیر لازم و ضروری است.