kayhan.ir

کد خبر: ۶۲۰۶۴
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۱

اخبار کوتاه از فوتبال

شمسایی برترین بازیکن فوتسال آسیا
مراسم برترین های فوتبال آسیا روز گذشته در دهلی نو برگزار شد و در پایان وحید شمسایی به عنوان بهترین فوتسالیست آسیا انتخاب شد. در بخش انتخاب برترین بازیکن فوتسال آسیا، علی اصغر حسن زاده (ایران)،وحید شمسایی (ایران) و محمد ناصر صفری (عراق)، شمسایی از ایران به عنوان مرد سال فوتسال آسیا انتخاب شد و باشگاه تاسیسات دریایی نیز به عنوان بهترین باشگاه فوتسال سال آسیا انتخاب شد. همچنین در این انتخابات استرالیا به عنوان بهترین تیم فوتبال آسیا در سال 2015 انتخاب شد.ضمنا احمد خلیل از تیم ملی امارات نیز به عنوان بهترین بازیکن فوتبال آسیا معرفی گردید.
کار کرار و  استقلال به پایان خط رسید
مدیربرنامه‌های جاسم کرار برای فسخ نهایی قرارداد جاسم کرار با استقلال روز گذشته به وزارت ورزش و جوانان رفت و با افشارزاده ملاقات کرد.در این جلسه کرار رسماً از استقلال جدا شد و می‌تواند تیم بعدی‌اش را انتخاب کند. گفته می‌شود مقصد بعدی او یکی از تیم‌های عراقی است.
انتقاد خداداد از شرایط حاکم بر فوتبال
خداداد عزیزی مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال با انتقاد از شرایط حاکم بر فوتبال ایران اظهار داشت: عامه مردم از حواشی فوتبال خسته شده‌اند. تلویزیون، رادیو و روزنامه را که باز می‌کنیم همه دنبال حواشی هستند و فوتبال محو شده است. عمده مشکل ما این است که رؤسای تیم‌های ما غیرفوتبالی هستند. برخی‌ از آنها ادعا می‌کنند که زمانی فوتبال بازی می‌کرده‌اند، اما خودشان می‌دانند که فوتبالی نیستند.
فوتبال کارگران تهران در ایستگاه پایانی
با برگزاری دیدار های یک چهارم نهایی رقابت های فوتبال دسته اول کارگران تهران  تکلیف 4 تیم صعود کننده به دسته برتر کارگران در فصل آینده مشخص شد.در دیدار های مرحله یک چهارم نهایی این رقابتها که از حساسیت بالایی برخوردار بود تیم های بهنوش ،ایساکو ، جابربن حیان و دومینو به جمع ۴ تیم صعود کننده به دسته برتر فوتبال کارگران استان تهران راه یافتند.در بازی‌های نیمه نهایی این رقابتها که روز هفدهم آذرماه در اسلامشهر برگزار خواهد شد ابتدا تیم‌های دومینو و جابربن حیان از ساعت 13 به مصاف هم خواهند رفت و تیمهای ایساکو و بهنوش دیگر بازی این مرحله را از ساعت 15 انجام خواهند داد.