kayhan.ir

کد خبر: ۶۱۱۱۰
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۳
گزارش تازه شاباک درباره انتفاضه قدس منتشر شد

600 عملیات استشهادی در یک ماه! انتفاضه سوم بی‌سابقه است

سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی (شاباک) طی گزارشی با اشاره به رشد عملیات‌های استشهادی فلسطینیان در ماه اخیر، تاکید کرده که تعداد عملیات استشهادی ضداسرائیلی در این ماه طی 9 سال اخیر بی‌سابقه است.


سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی ضمن اعتراف به «بی‌سابقه بودن» شمار عملیات‌های شهادت‌طلبانه فلسطینیان در ماه اکتبر گذشته (مهرماه) اعلام کرد که در این ماه 600 عملیات استشهادی علیه رژیم صهیونیستی انجام شده است که طی آن 11 نظامی و شهرک‌نشین صهیونیست کشته و صدها نفر دیگر مجروح شده‌اند.
به گزارش خبرگزاری قدس، شاباک همچنین اعلام کرده، شمار کشته‌ها و مجروحان صهیونیست دو برابر کل کشته‌های اسرائیلی طی عملیات فلسطینیان در سال 2013 بوده است چرا که در این سال تنها 5 اسرائيلی کشته شدند.
اعلام حالت فوق‌العاده
ارتش رژیم صهیونیستی از ترس حملات استشهادی فلسطینی‌ها با اعلام حالت «فوق‌العاده» در شهرک «الحمرا» از صهیونیست‌های ساکن این شهرک خواسته تا از منازل خود خارج نشوند.
نظامیان صهیونیست در این منطقه مستقر شده و دست به بازرسی گسترده در این محل زده‌اند.
حمله به غزه
این در حالی است که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نیز روز گذشته شمال غرب و مرکز غزه را بمباران کردند. به گزارش ایسنا، ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده در واکنش به شلیک موشکی از غزه به سمت سرزمین‌های اشغالی غزه را بمباران کرده است، اما رادیو رژیم صهیونیستی هرگونه شلیک موشک از غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین را تکذیب کرد.