kayhan.ir

کد خبر: ۶۱۰۷۶
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰

اخبار کوتاه از فوتبال

اعلام مبلغ قرارداد کادرفنی تیم امید
مبلغ قرارداد محمد خاکپور پس از کش‌وقوس‌های فراوان، از سوی فدراسیون فوتبال به عنوان نهاد متولی این موضوع به تصویب رسیده است تا این قرارداد در نهایت توسط سرمربی تیم ملی فوتبال المپیک ایران نیز امضاء و در نهایت اجرایی شود. بر اساس این قرارداد قرار است محمد خاکپور برای یک سال قرارداد خود 400 میلیون تومان دریافت کند. هم‌چنین در صورت صعود تیم المپیک به رقابت‌های المپیک 2016 ریو، خاکپور 200 میلیون تومان نیز پاداش دریافت خواهد کرد. مبلغ قرارداد سایر اعضای کادر فنی تیم ملی امید کمتر از این مبلغ تعیین شده است.
اظهار نظر نایب رئیس فدراسیون درباره زمان برگزاری انتخابات
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال ایران می‌گوید هفته آینده زمان انتخابات فدراسیون فوتبال ایران مشخص می‌شود. اسلامیان اظهار داشت: کی‌روش یک کسالتی دارد و قرار شد وقتی که به ایران آمد با کفاشیان جلسه‌ای بگذارد. کفاشیان اختیار تام دارد و اگر تیم ملی فردا به ایران بیاید احتمالا همان روز جلسه برگزار می‌شود. اسلامیان در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به مرخصی‌های خارج از قرارداد کی‌روش چیست گفت: حتما این مسئله در جلسه کفاشیان و کی‌روش مطرح می‌شود. شاید خود من هم در این جلسه باشم.
برانکو:هدف پرسپولیس کسب عنوان قهرمانی است
برانکو سرمربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس درباره دیدار تیمش مقابل استقلال اهواز گفت: همچنان ما از هدف خودمان که کسب عنوان قهرمانی است عقب نکشیده‌ایم چون تیم بهتر و یکی از گزینه‌های قهرمانی هستیم. بازیکنانم کیفیت خودشان را در زمین مسابقه هم نشان داده‌اند. مطمئنا انتظار بازی راحت و ساده ای را پیش‌رو نداریم. قطعا بازی مقابل استقلال اهواز بازی سختی خواهد بود، زیرا آنها با پیروزی‌ای که مقابل سپاهان به دست آوردند از روحیه خوبی برخوردارند. طبیعتا بعد از برگشت ملی‌پوشانمان با مشکلاتی مواجه می شویم. اما مطمئن هستم آنها کیفیتی دارند که ضعف احتمالی را برطرف می‌کند.
پرسپولیس از شنبه قرمز می‌پوشد
خانواده‌ «هادی نوروزی» در تمرین پر‌سپولیس حضور پیدا کردند و با اهدای پیراهن قرمز به بازیکنان این تیم، آنها را از سیاه درآورند تا پرسپولیس از شنبه و بازی با استقلال اهواز قرمز بپوشد.
حق رشد برای مدافع استقلال دردسرساز شد
امین حاج محمدی، مدافع استقلال از دیدار تیمش برابر فولاد محروم است. این بازیکن به دلیل درخواست حق رشد از سوی باشگاه سایپا نمی‌تواند برای آبی‌های پایتخت به میدان برود. ظاهرا این مدافع از محصولات آکادمی سایپا است و سایپایی‌ها خواهان دریافت حق رشد او شدند و همین مسئله باعث شده تا او نتواند استقلال را در سفر به اهواز همراهی کند. ظاهرا مبلغ حق رشد این بازیکن، 50 میلیون تومان است که باید توسط خود حاج محمدی پرداخت شود.
کرار به تیم نیروی هوایی عراق می‌رود؟!
باشگاه نیروی هوایی عراق از توافق با هافبک جنجالی استقلال خبر داد و اعلام کرد که با این بازیکن به توافق نهایی رسیده است. صباح عبدالجلیل، سرمربی نیروی هوایی عراق در گفت‌وگویی که با سایت کل العراق داشت تاکید کرد که باشگاه او با کرار جاسم به توافق نهایی رسیده است. او گفت: می‌توانم بگویم که با کرار جاسم بر سر همه مسائل به توافق رسیده‌ایم و او بسیار به تیم ما نزدیک شده است. منتظر بازگشت کرار از اردوی تیم ملی هستیم تا قرارداد خود را با این بازیکن نهایی کنیم. تیم نیروی هوایی در لیگ برتر عراق در جایگاه دوم قرار دارد و یکی از نمایندگان عراق در AFC کاپ است و به همین خاطر به دنبال خرید بزرگی همچون کرار است.کرار به تیم نیروی هوایی عراق می‌رود؟!
احتمال جدایی نیمار از بارسلونا
پدر نیمار جدایی احتمالی پسرش از بارسلونا را خبر داد. پدر نیمار ادامه همکاری پسرش با بارسلونا را تایید نکرد اما گفت که او دوست دارد در این تیم بازی کند و اگر مسائل مالیاتی که در این دو سال آنان را اذیت کرده تمام نشود، این همکاری ادامه نخواهد یافت.
مشخص شدن سیدبندی یورو 2016  
پس از اینکه سه شنبه شب سوئد و اوکراین به جمع تیم های صعود کننده به یورو ٢٠١٦ پیوستند، پرونده تیم های صعود کننده بسته شد. بر اساس سیدبندی انجام شده، این تیم ها در چهار سید به این شرح قرار گرفتند: *سید١: فرانسه، اسپانیا، آلمان، انگلیس، پرتغال و بلژیک *سید ۲ : ایتالیا، روسیه، سوئیس، اتریش، کرواسی و اوکراین *سید ۳ : جمهوری چک، سوئد، لهستان، رومانی، اسلواکی و مجارستان *سید ۴ : ترکیه، جمهوری ایرلند، ایسلند، ولز، آلبانی و ایرلند شمالی *مرحله نهایی این مسابقات در شهرهای مختلف فرانسه برگزار خواهد شد.