kayhan.ir

کد خبر: ۶۰۱۳۶
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۵

تشییع پیکر5 شهید در استان‌های همدان، خوزستان وکرمان

پیکرمطهر دو شهید مدافع حرم درشهر بهار و اهواز و دوشهید گمنام دفاع مقدس درشهر فیروزان نهاوند ویک شهید دوران دفاع مقدس در زرند تشییع و به خاک سپرده شدند.
سرویس شهرستان‌ها-

به گزارش خبرنگارکیهان از همدان  ساعت 9 صبح دیروز خیابان امام خمینی (ره) شهر بهار مملو از مشتاقانی بود که به استقبال پیکر مطهر شهید سید میلاد مصطفوی آمده بودند.
مراسم تشییع پیکر این شهید مدافع حرم از سپاه ناحیه بهار آغاز شد و مردم در مسیر تشییع اقدام به گلباران پیکر شهید سید  مصطفوی کردند. سرانجام پیکراین شهید در گلزار شهدای شهر بهار آرام گرفت.
شهید سید میلاد مصطفوی در سال 65 در شهر بهار متولد شد. این  بسیجی گردان 165 امام حسین (ع) شهرستان بهارهفته گذشته در جریان عملیات مستشاری در سوریه به شهادت رسید.
همچنین شهروندان فیروزان نهاوند صبح دیروز پیکر پاک دو شهید گمنام هشت سال دوران دفاع مقدس را تشییع و درپارک کشاورز این شهر بخاک سپردند. این  شهیدان 24 و 27 ساله بوده و درعملیات‌های بدر و محرم به شهادت رسیده بودند و پیکرهای آنان به تازگی در مناطق عملیاتی شرهانی ومجنون تفحص شده‌اند.
از سوی دیگر به گزارش خبرگزاری‌ها، شهروندان اهوازی دیروز پیکرشهید «جبارعراقی « از مدافعان حرم را از حسینیه عاشقان ثارالله(ع) تا چهار راه سلمان فارسی تشییع کردند و در گلزار شهدای اهواز به خاک سپردند. امام جمعه موقت اهوازبرپیکراین شهید نماز اقامه کرد.
جبارعراقی دو هفته قبل در نبرد با نیروهای تکفیری و داعش در سوریه به فیض شهادت نائل آمد.
درهمین حال، مردم شهر زرند استان کرمان درسالروز شهادت امام زین‌العابدین (ع) پیکر شهید علی «نادعلی‌پور»را از مقابل حسینیه ثارالله ناحیه مقاومت سپاه این شهر تشییع کردند.  پیکر این شهید برای مراسم خاکسپاری به زادگاهش منطقه بهشت وحدت انتقال یافت و در امامزاده عبدالله مطهرآباد در گلزار شهدا به خاک سپرده شد.
 شهید علی نادعلی‌پور در 22 فروردین ماه سال 1362  در عملیات والفجر یک در منطقه عملیاتی فکه به شهادت رسید. پیکر این شهید در تفحص اخیر شناسایی و پس از 32 سال دوری به زادگاهش بازگشت.
شهادت جانباز دزفولی
ازسوی دیگر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دزفول گفت: منصور مشعلی زاده جانباز 70 درصد شیمیایی شنبه شب بر اثر عوارض ناشی از شیمیایی در بیمارستان دزفول به درجه رفیع شهادت نایل شد.
محمد سبزواری افزود: پیکر این شهید بعد از ظهر امروز از مقابل حرم حضرت سبزقبا(ع) به طرف گلزار بهشت علی تشییع و در قطعه شهدا به خاک سپرده خواهد شد.