kayhan.ir

کد خبر: ۵۹۶۸۴
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر33916546 تمام ساعات شبانه‌روز


* آل سعود که نمی‌داند انتخابات را با «الف» می‌نویسند و یا با «عین» درخواست انتخابات آزاد در سوریه نموده است. پیشنهاد می‌کنم خبرنگاری به میان مردم عربستان برود و درباره شکل صندوق رای و معنی و مفهوم انتخابات از آنها پرسش نماید تا دنیا همه چیز را متوجه شود مگر چشم نداشتند که رای بالای 60 درصدی بشاراسد را در سال گذشته در سوریه ببینند.
فعائی - قم
* روزنامه‌های زنجیره‌ای با یک ذوق‌زدگی تصنعی وانمود کرده‌اند که آمریکا در سوریه تغییر راهبرد داده و ایران را در جمع خود در وین دعوت کرده است. آمریکا هرگز تغییر راهبرد در سوریه نداده است. همین عملیات هلی‌برن برای نجات سران داعش در عراق نمونه بارز آن است. هرگز آمریکا از رویکرد حمایت از تروریسم عقب‌نشینی نمی‌کند لذا مسئولان ما باید به هوش باشند.
4937---021
* چرا باید مسئولین کشورمان در نشستی شرکت‌کنند که در آن کشورهای جنایتکار و قاتل انسانهای بی‌گناه بی‌شماری و پدید آورنده تروریست‌ها حضور دارند و می‌خواهند کاشته‌های خود را درو کنند؟ امثال کری و جبیر چه کاره‌اند که می‌گویند رئیس‌جمهور قانونی و مردمی باید برود؟
0929---0919
* مثل روز روشن است که با اشغال سوریه و عراق و با ایجاد جنگ نیابتی قصد بستن مرزهای تدارکاتی مقاومت لبنان و غزه را داشتند تا رژیم جعلی با خیال راحت به کشتار ملت مظلوم فلسطین بی‌سلاح ادامه دهد. ولی به اذن و نصرت الهی این طرح شکست خورد. جالب اینجاست که کشوری مثل عربستان تظاهر به طرفداری از فلسطین می‌کند ولی در عمل با رژیم جعلی هماهنگ است و حتی از آن رژیم پشتیبانی مالی نیز می‌کند.
6091---0915
* نشست وین 2 و دعوت از جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشور تاثیرگذار در منطقه صورت گرفت ولی وزیر امور خارجه کشورمان باید می‌دانستند که مذاکره با آمریکا و وزیر خارجه کریه‌المنظر استکبار به جز در مسائل هسته‌ای از خطوط قرمز نظام است ایشان چرا از هر فرصت پیش‌ آمده استفاده کرده و به گفت‌وگو با این عناصر پلید که خود علت مشکلات و مسائل بغرنج منطقه غرب آسیا هستند می‌پردازد؟
5411---0918
* جناب آقای هاشمی با بیان خاطرات خود درباره بمب اتم، حقیقتا با ماست یا بر ما؟ اگر می‌خواهد برجام را تایید و توجیه کند آیا باید به غرب حق بدهد که به ما بدبین است این سخن یک طرفدار ملت است یا طرفدار دولت آمریکا!
3104---0912
* آمریکا و آل‌سعود داعش را برای امنیت اسرائیل بوجود آورده‌اند. اگر ایران مقاومت نمی‌کرد آمریکایی‌ها و پادشاهان عیاش منطقه همه کشورهای منطقه را تحت سیطره اسرائيل در آورده بودند.
2614---0916
* آقای هاشمی با سخنان نسنجیده خود در خصوص سلاح هسته‌ای دنبال چیست و از چه کسی می‌خواهد انتقام بگیرد؟
3446---0938
* چرا شورای هسته‌ای که وظیفه نظارت بر اجرای برجام را دارد تشکیل نمی‌شود.
4662---0912
* از برنامه ساعت 20 شبکه یک «ثریا» تاریخ 94/8/6 و کارشناس آن تقدیر و تشکر می‌کنم. این مشکل بزرگ برخی مسئولین و دولتمردان ماست که راضی نیستند از بالای شهر به پایین شهر کوچ کنند تا درد فقر و محرومیت را لمس نمایند و به گره‌گشایی از کار مردم اهتمام بیشتری داشته باشند.
وحیدی
* سامانه مرگ بر آمریکا را که هر روز بر تعداد مخاطبانش افزوده می‌شد بسته‌اند. هدفشان از این کار این است که تعداد افراد کمتری بتوانند در این فراخوانی شرکت کنند ولی در کار خود موفق نخواهند شد.
7306---0910
* مرگ بر آمریکا گفتن در این شرایط نشانه ایمان خواهد بود. امروز دست جنایت آمریکا در هر نقطه از جهان دیده می‌شود و هیچ کدام انکارشدنی نیست.
7941---0912
* در اعتراض مردمی به ورود جک استراو به شهر اصفهان حتی یک مسئول از دولت حاضر به پاسخگویی نشد. اگر معتقدند که کار درستی کرده‌اند چرا از حضور در میان مردم واهمه دارند؟
5113---0913
* آقای نوبخت و همکارانش تا دیروز تلاش می‌کردند که همه چیز را به برداشته شدن تحریم‌ها گره بزنند حال که نوبت به اجرای برجام رسیده خطاب به مردم می‌گویند انتظار گشایش اقتصادی نداشته باشند. بنویسید مگر مردم بازیچه آنان شده‌اند که به خودشان اجازه می‌دهند هر روز به گونه‌ای با احساسات آنها بازی کنند.
9590---0914
* مسئولان سازمان محیط زیست کشور کجا هستند که با اولین بارش باران در خوزستان 30 هزار نفر به خاطر مشکلات تنفسی راهی بیمارستان می‌شوند؟ چرا دولت ککش هم نمی‌گزد؟
9087---0916
* وقتی تلویزیون جلسات هیئت دولت را نمایش می‌دهد تلفن‌های همراهی دست برخی وزرا دیده می‌شود که در صورت خاموش بودن هم قابلیت جاسوسی دارند. چرا باید وزرا از این ناپختگی‌ها کنند تا مطلبی به بیرون درز پیدا کند؟
6091---0915
* یکی از علل رکود صنایع دریافت مالیات سنگین هم از تولیدکننده، هم از واحدهای خدماتی و مهندسی و پخش‌کننده و هم فروشنده است. با این روند اجناس داخلی گران و اجناس خارجی ارزان به دست مشتری می‌رسد و طبیعی است تا جنس ارزان وجود داشته باشد کسی به اجناس گران رغبتی نشان نخواهد داد. و همین امر باعث فقر و بیکاری و نابودی صنایع داخلی می‌شود و ورود دشمن به کشور از این طریق تسهیل می‌شود.
8580---0912
* اردوغان تروریست‌های سوریه را قهرمان توصیف کرد! مگر دولت ترکیه انفجارهای اخیر این کشور را به گروهک تکفیری داعش که مخالف دولت قانونی سوریه است نسبت نداد؟ پس از نظر اردوغان عاملین کشتار مردم ترکیه قهرمان هستند؟
8902---0914
* با وجود حفر کانال‌های متعدد و بتنی ساخته شده در سطح خیابان‌های شهر اصفهان مثل خیابان چهارباغ بالا در سال‌های گذشته، به منظور هدایت آب باران و سیلاب‌های احتمالی، ملاحظه می‌شود که متاسفانه با اندک بارانی در اغلب خیابان‌ها و زیرگذرها، پدیده آبگرفتگی و سیلاب به وجود می‌آید. لذا با توجه به خشکی زاینده‌رود و کم‌آبی موجود، به ویژه برای مصارف کشاورزی و صنعتی، ضروری است این کانال‌ها به سمت زاینده‌رود هدایت شوند و یا در مخازن بزرگی در سطح زمین یا زیرزمین ذخیره شود.
2143---09۱۳