kayhan.ir

کد خبر: ۵۹۵۸۶
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۵

گوارای وجود!(گفت و شنود)

گفت:یکی از فتنه‌گران در جمع دانشجویان گفته است؛ «نمی‌شود نیروی نظامی که کلت به کمر دارد فعال اقتصادی باشد و دانشجوی شریف بیکار بماند»!
گفتم: اگر منظورش سپاه است که سپاه بزرگترین پروژه‌های عمرانی و صنعتی را انجام داده و می‌دهد، مثل گازرسانی به کردستان، ساخت سدهای بزرگ کارون یک و 2، اتوبان‌های مدرن بین شهری، نیروگاه‌های عظیم، پل طبقاتی صدر و صدها پروژه ملی دیگر.
گفت: و در انجام همه این پروژه‌های بزرگ هم از متخصصان داخلی و مخصوصا دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های کشور استفاده کرده و اشتغال آفریده است.
گفتم: در دوران جنگ تحمیلی و سپس در مقابله با تروریست‌ها، همین بروبچه‌های سپاه جان داده‌اند و از مال و جان و ناموس این آقا و دوستان مفت خورش دفاع کرده‌اند.
گفت: ضمنا یادش رفته که فقط افراد وابسته به سران فتنه هستند که از کلت خود برای تهدید مردم در تصادف اتومبیل استفاده می‌کنند نه بروبچه‌های سپاه که اسلحه آنان همیشه به سمت دشمن نشانه رفته است.
گفتم: اصلا باید از این آقا پرسید، چرا به بزرگترهای خود اعتراض نمی‌کنید که به جای استفاده از نیروهای متخصص و دانشجویان کشور، می‌خواهند از خارج «مدیر»  وارد کنند و تخصص داخلی‌ها را در حد آبگوشت بزباش و خورشت قرمه‌سبزی می‌دانند؟!
گفت: چه عرض کنم؟! مأمورند و معذور و به عقل و فهم و درک کاری ندارند!
گفتم: به یارو گفتند دمر آب نخور، عقلت کم میشه! پرسید عقل چیه؟! گفته هیچی بابا! بخور! گوارای وجود!