kayhan.ir

کد خبر: ۵۷۱۵۷
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰
در کمیسیون امنیت ملی انجام شد

ارائه گزارش سازمان اطلاعات سپاه درباره جیسون رضاییان

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از ارائه گزارش سازمان اطلاعات سپاه درباره «جیسون رضاییان» به این کمیسیون خبر داد.

نوذر شفیعی نماینده مردم ممسنی و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، به ارائه گزارشی از جلسه عصر دیروز کمیسیون متبوعش پرداخت و اظهار داشت: در این جلسه سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره شیوه‌های نفوذ دشمن برای آسیب زدن به بنیان‌های انقلاب و نظام که از جمله آن می‌توان به «جیسون رضاییان» اشاره کرد، گزارشی ارائه داد.
شفیعی یادآور شد: طبق گزارش سازمان اطلاعات سپاه «جیسون رضاییان»‌ یک ایرانی آمریکایی‌الاصل است و یک عنصر حائز اهمیت برای آمریکایی‌ها محسوب می‌شود به گونه‌ای که آمریکایی‌ها برای آزادی وی بسیار تلاش می‌کنند، «جیسون رضاییان» مأمور اجرای تفکر آن دسته از سنای آمریکاست که معتقدند «اگر آمریکا بتواند روابط خود را با ایران به سطح قبل از انقلاب برگرداند، حکومت ایران را می‌توان به آسانی ساقط کرد».
وی همچنین گفت: اقدام دولت بحرین در اخراج کاردار جمهوری اسلامی ایران از منامه پایتخت این کشور نیز در جلسه کمیسیون بررسی شد. سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: اقدام دولت بحرین در اخراج کاردار ایران نوعی فرار به جلوی رژیم بحرین قلمداد می‌شود، منامه برای سرپوش گذاشتن در ضعف خود در قبال مطالبات مردمی و نیز جنایاتش در این کشور، به فرمان سعودی‌ها،‌به اخراج دیپلمات ایران از منامه مبادرت ورزید.