kayhan.ir

کد خبر: ۵۵۸۵۹
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۴

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* در جواب دولتی‌ها بنویسید چگونه است که رد برجام به آمریکا بهانه حمله به ایران را می‌دهد ولی برچیده شدن هسته‌ای و ایجاد ضعف در قدرت بازدارندگی کشور و دادن اطلاعات به جاسوسان آژانس که حاصل و نتیجه برجام می‌باشد دشمنان را به حمله علیه کشور تشویق و ترغیب نمی‌کند؟
3104---0912
* آیا پاسخ وزیر امور خارجه کشور به یک نماینده مجلس شورای اسلامی که منتقد برجام است باید این باشد که رد برجام موجب حمله آمریکا می‌شود! اگر پشت برجام استدلال و منطق وجود دارد چرا آقایان متوسل به تهدید می‌شوند.
7977---0912
* ای کاش توافق بد هسته‌ای به سرانجام نرسد و عملی نشود و مجلسی‌ها جلوی اشتباه دولت را بگیرند. ترس ما این است که مجلس و نمایندگان را تحت فشار قرار بدهند و با جو سازی‌ و توهین و ارعاب حرف‌شان را به کرسی بنشانند.
3060---0917
* شایسته نیست رئيس‌جمهور منتسب به بزرگ‌ترین انقلاب ضد غربی قرن سخنان بدون استحکام منطقی به زبان جاری کند. وقتی هسته‌ای کشور در نگاه خوش‌بینانه مدت 8 سال متوقف خواهد بود صحبت از تزریق گاز آن هم در آینده نامعلوم خودفریبی است.
0704---0912
* اینکه انتقادهای اساسی صاحب‌نظران  در امر توافق هسته‌ای یعنی برجام را با هوچی‌گری و غوغاسالاری پاسخ می‌دهند از وجود ضعف‌های عدیده در این توافق و همچنین کم‌تحملی دست‌اندرکاران و حامیان توافق حکایت دارد.
1713---0915
* با آشکار شدن زوایای پنهان برجام در نقد کارشناسانه این توافق به‌ویژه عدم ارائه تضمین از سوی غرب در برداشته شدن تحریم‌ها در قبال همه امتیازهای واگذار شده، اشتباه است اگر کسی پای امضای این توافق برود.
یک جانباز
* هشدارهای رهبری در خصوص نفوذ دشمن در مراکز تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز کشور در حقیقت هشدار به دولت و دولتی‌هاست. از مجوز دادن به حزب اتحاد ملت که بازسازی فتنه سال 88 را به دنبال دارد تا باز کردن سفارت انگلیس و فراهم ساختن بستر فعالیت برای رسانه فتنه‌گر بی‌بی‌سی در داخل کشور تا خدشه وارد کردن به نهادهای قانونی کشور مثل شورای نگهبان و... حوادثی است که برای ملت جای نگرانی دارد. امیدواریم با هوشیاری مردم در انتخابات دشمنان و افراد غافل یا عوامل نفوذی آنان در داخل موفق به انجام هیچ‌کدام از توطئه‌های خود نشوند.
محمودی
* تیم هسته‌ای و دولتی‌ها در سخنرانی‌های خویش مرتب از رهبری مایه می‌‌گذارند ولی باید دید که در عمل چه می‌کنند. به عنوان مثال با اینکه رهبری به صراحت فرموده‌اند صلاح نیست در بررسی برجام مجلس کنار گذاشته شود ولی دیده می‌شود که دولت از ارائه لایحه برجام به مجلس طفره می‌رود و اعلام می‌کند نیازی به بررسی برجام در مجلس نیست.
خلیفه قلی
* از آقای صالحی بپرسید شما که مسئول انرژی اتمی هستید اگر واقعا به آب سنگین اراک نیاز نبود چرا در قبل که مسئولیت همین کار را داشتید، پذیرفتید هزینه برای نظام درست شود.
3401---0913
* رفتارهای متکبرانه و وحشیانه پلیس شرور بالذات آمریکا با سیاهپوستان این کشور حکایت از ذات خشن و فرعون‌مآبانه دولت آمریکا دارد. در این بین بزک کردن چهره خبیث آمریکا توسط روزنامه‌های زنجیره‌ای داخل کشور اوج  وادادگی و سرسپردگی این جماعت را نشان می‌دهد.
0231---0918
* واقعا دلم برای فرزند مرحوم حجت‌الاسلام سیداحمد آقا خمینی آن یادگار به حق پیوسته خمینی کبیر(ره) می‌سوزد. این افرادی که  امروز دور ایشان را گرفته و مشاوره می‌دهند کسانی هستند که از حضرت امام ضربه خورده و عقده به دل دارند. چرا ایشان اجازه می‌دهد اطرافیان از شخصیت‌شان استفاده ابزاری بکنند.
عربی
* بوش پسر پس از به راه انداختن خیمه‌شب‌‌بازی 11 سپتامبر بر افکار عمومی سوار شد و اعلام کرد در مبارزه با تروریسم دولت‌ها یا با ما هستند یا علیه ما. امروز هم که داعش را به جان ملت‌های منطقه انداخته‌اند این داستان تکرار شده و رئیس‌جمهور آمریکا کار نیمه تمام بوش را دنبال می‌کند و حتی ایران یعنی بزرگ‌ترین سد پیشروی داعش در منطقه را به ائتلاف ساختگی ضد داعش خودشان فرا می‌خواند!
3104---0912
* مسئولان امروز مسکن زمین شهری آبادان کسانی را که 25 سال پیش زمین به آنها واگذار شده تهدید کرده‌اند چنانچه این افراد اقدام به ساخت زمین واگذار شده نکنند افراد جدید جایگزین خواهند شد. از دولت درخواست داریم به واقعیت‌های مربوط به توانایی مالی افراد در ساخت و ساز و... توجه کند.
7342---0933
* از سازمان حج درخواست می‌شود با تدبیر و برنامه‌ریزی برای اربعین حسینی(ع) مانع بروز مشکلات سال گذشته و اذیت زائرین حرم حسینی(ع) شود.
فرخ
* در آزمون استخدامی سال 90 شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی پذیرفته شده‌ام ولی از به کارگیری خبری نیست. هر وقت مراجعه می‌کنم به آینده نامعلوم موکول می‌کنند. اگر واقعا خبری نیست خیال ما را راحت کنند.
0934---0916
* در شهرستان لنگرود فردی بدون داشتن مجوز اقدام به ساخت ملک تجاری کرد. 18 ماه تمام پیگیری کردم تا توانستم حکم تخریب بگیرم ولی وقتی دادستان عوض شد جلوی تخریب را گرفتند در حال حاضر صاحب ملک موفق شده با پرداخت جریمه مشکل را حل بکند و به ریش قانون و همه بخندد.
0869---0911
* مسئولین امر فکری برای احداث نمازخانه در مسیر سردشت به اندیمشک در خوزستان بکنند ما ایرانیان مسلمان هستیم و باید نسبت به ادای فریضه نماز حساس باشیم.
7194---0916
* سرویس مدارس و قیمت آن در شروع هر سال تحصیلی یکی از دغدغه‌ها و مشکل والدین و دانش‌آموزان است. با نزدیک شدن به بازگشایی مدارس، آموزش و پرورش قیمت ماهانه سرویس‌ها را حدود صد هزار تومان اعلام کرده ولی پیمانکار سرویس مدارس با اختلاف 140 درصدی مبلغ سرویس مدارس را 240 هزار تومان اعلام می‌کند. از مسئولین و متولیان امر انتظار می‌رود این مشکل و دغدغه والدین و دانش‌آموزان را در شروع هر سال تحصیلی به صورت ریشه‌ای حل کنند.
احمدی از منطقه 3 تهران