kayhan.ir

کد خبر: ۵۲۹۰۹
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۴

اخبار کوتاه از فوتبال

کفاشیان: با تبانی‌کنندگان به شدت برخورد می‌کنیم
رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید در جلسه دیروز هیئت رئیسه نسبت به بازی‌های چند هفته اخیر به اصفهانیان تذکر داده شده است.علی کفاشیان درباره صحبت‌های وزیر ورزش درباره داوری‌های چند هفته اخیر گفت: روز دوشنبه  در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، رئیس کمیته داوران حضور داشت و به اصفهانیان گفتیم نسبت به بازی‌ها حساس‌تر باشد چرا که اخیرا اشتباهاتی از داوران رخ داده و در بازی‌ها تاثیر گذاشته و همین نتایج باعث به خطر افتادن جایگاه تیم‌ها شده است. باشگاه‌ها هم این اشتباه‌ها را منعکس کرده‌اند. به دلیل اینکه نمی‌توانیم نتایج بازی‌ها را بعد از تمام شدن تغییر دهیم سعی می‌کنیم با خاطیان برخورد کنیم. به کمیته اخلاق و کمیته انضباطی هم گفتیم نسبت به اتفاقات داخل و خارج بازی دقیق باشند و اگر لازم شد با آنها برخورد شدیدی انجام دهند.کفاشیان با بیان اینکه در بحث تبانی در فوتبال شدیدترین برخوردها را انجام می‌دهیم، افزود: در بحث تبانی در حوزه فوتبال طبق آیین‌نامه و وظایف رکن قضایی به شدیدترین نحو ممکن برخورد می‌کنیم. طوری برخورد می‌کنیم که دیگر نتوانند در فوتبال حاضر شوند.
افشارزاده: فعلا در استقلال می‌مانم
مدیرعامل استقلال ضمن گلایه از دامن زدن به مشکلات جاسم کرار از سوی رسانه‌ها گفت که فعلا در این باشگاه حضور دارد و برای موفقیت آبی‌پوشان تلاش می‌کند. بهرام افشارزاده درباره آخرین وضعیت کرار و اینکه گفته شده کمیته فنی استقلال قرار است درباره او تصمیم‌گیری کند، اظهار کرد: خیر چنین چیزی صحت ندارد. متاسفانه رسانه‌ها مشکل کرار را خیلی بزرگ کرده‌اند و ما این همه بازیکن داریم ولی همه به او چسبیده‌اند و درباره او صحبت می‌کنند.مدیرعامل استقلال در پاسخ به سوالی درباره پروپئیچ، بیان کرد: همانطور که آقای مانوسی‌فر اعلام کرده‌ هیچ مشکلی این بازیکن ندارد. قرارداد او بدون مشکل است.افشارزاده در پایان و در پاسخ به این سوال که بالاخره او در این فصل هم مدیرعامل استقلال خواهد بود یا نه، گفت: فعلا که هستیم و در تلاشیم که استقلال را کمک کنیم.
کریمی به خاطر منافع شخصی از حرفم نمی‌گذرم
علی کریمی در خصوص دعوتش به تیم ستارگان برای بازی خیریه اظهار داشت: از من برای این مسابقه دعوت کرده‌اند و با وجودی که مدتی است فوتبال بازی نکرده‌ام اما مهم این است که کنار همبازیان  قدیم در کار خیر حضور داشته باشم.«این شایعه مطرح شد که اگر فلانی و فلانی در ترکیب ستارگان باشند کریمی در این مسابقه شرکت نخواهد کرد» کاپیتان سابق تیم ملی ایران در این باره گفت: اصلا اینطور نیست. این بازی خیریه است و هر کسی دوست دارد می‌تواند بیاید و بازی کند. این شایعات از طرف کسانی است که همیشه دوست دارند با مسائل غیرواقعی به دنبال مسائلی دیگر باشند. من هیچ شرط و شروطی برای حضور در این بازی ندارم و حضور در چنین مسابقه‌ خیریه‌ای را افتخار می‌دانم.کریمی در خصوص شایعاتی که این روزها پیرامون آشتی‌کنان وی و علی دایی مطرح می‌شود گفت: ولی یک بار حرف‌هایم را زده‌ام و آدمی نیستم که به خاطر منافع شخصی از حرفم بگذرم. وی در ادامه تاکید کرد: شاید افرادی باشند که این رفتار را داشته باشند ولی من این‌گونه نیستم. شاید بعضی‌ها چنین اخلاقی داشته باشند و با کسانی که مشکل داشته باشند یک روز دوباره همکار شوند اما من این‌گونه نیستم بازی هم که قرار است برگزار شود خیریه است و من  امیدوارم این دیدار با حمایت پرشور مردم فوتبالدوست برگزار شود. همان‌طور که گفتم نفس کار مهم است و این مسئله اهمیت دارد که بازیکنان در این دیدار معنوی حضور داشته باشند.
بازگشت فغانی به لیگ برتر
اسامی داوران قضاوت‌کننده در دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از سوی کمیته داوران اعلام شد. علیرضا فغانی در بازگشت به لیگ برتر دیدار پرسپولیس - ذوب‌آهن را در ورزشگاه آزادی تهران سوت خواهد زد. او پس از رخدادهای هفته پایانی لیگ برتر چهاردهم در تبریز (دیدار تراکتورسازی و نفت تهران) در لیگ برتر سوت نزده بود.
جدال مربیان سرخابی در آغاز هفته چهارم
دیدار تیم‌های نفت و ملوان آغاز کننده هفته چهارم لیگ برتر فوتبال است.هفته چهارم لیگ برتر فوتبال عصر امروز  با دیدار تیم‌های نفت و ملوان در تهران آغاز می‌شود. مصاف حمید استیلی و علیرضا منصوریان سرمربیان قرمز و آبی دو تیم در ورزشگاه تختی تهران جذاب‌ترین تقابل این بازی است. نفت که فصل قبل در هر سه رقابت لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا برای قهرمانی می‌جنگید، امسال فعلا با دو تساوی و یک باخت در رده دوازدهم جدول است اما ملوانی‌ها با دو پیروزی و یک شکست در جایگاه پنجم قرار گرفته‌اند و فاصله زیادی با صدر جدول ندارند.دیدار این دو تیم امروز ساعت 19:15 در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود.